aktualizacja 

Są dane z paragonów. To Polki w tym wieku kupują najwięcej alkoholu

164

Nie milkną echa słów Jarosława Kaczyńskiego na temat dzietności w Polsce. Prezes PiS stwierdził, że jej niski wskaźnik wynika z nadmiernego picia alkoholu przez młode kobiety. Twórcy aplikacji zakupowej PanParagon sprawdzili, kto kupuje najwięcej używek oraz ile i jaki alkohol piją Polki.

Są dane z paragonów. To Polki w tym wieku kupują najwięcej alkoholu
Dane z paragonów. Wiadomo, czy młode kobiety "dają w szyję" (Pixabay, YouTube, Janusz Jaskółka)

Jarosław Kaczyński podczas swojego objazdu Polski nie gryzie się w język. Niejednokrotnie uraził wielu Polaków kontrowersyjnymi opiniami. Jedną z nich wygłosił w Ełku. Stwierdził, że niska dzietność w kraju wynika z picia alkoholu przez kobiety. Zdaniem prezesa PiS "jeżeli kobiety do 25. roku życia dają w szyję, to nie jest najlepszy prognostyk".

Słowa Kaczyńskiego o "dawaniu w szyję" wywołały liczne kontrowersje. Były komentowane nie tylko w Polsce, ale również na świecie. Do tej pory nie milkną echa głośnej wypowiedzi szefa Prawa i Sprawiedliwości. Twórcy aplikacji zakupowej PanParagon postanowili sprawdzić, ile alkoholu kupują młode kobiety i co Polki piją najchętniej. Wyniki mogą zaskoczyć Jarosława Kaczyńskiego.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Śmiech Kaczyńskiego. "Zaatakował kobiety, bo się ich boi, bo nie poznał żadnej oprócz własnej matki"

Dane z paragonów. Wiadomo, czy młode kobiety "dają w szyję"

Czy Polki "dają w szyję" jak twierdzi Jarosław Kaczyński? Okazuje się, że szef partii rządzącej drastycznie się pomylił. Jego zdaniem to kobiety szybciej się uzależniają i często sięgają po alkohol. Z analizy danych z aplikacji PanParagon wynika coś zupełnie innego. Okazuje się, że kobiety kupują niemal dwukrotnie mniej alkoholu niż mężczyźni.

Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że spośród pań kupujących trunki niemal na szarym końcu znalazły się młode kobiety do 25. roku życia. Co więcej, ich zakupy alkoholowe są o około jedną trzecią mniejsze niż ich rówieśników - cytuje Antoninę Grzelak z aplikacji PanParagon "Business Insider".

Najwięcej trunków kupują Polki w wieku 36-45 lat. Mężczyźni, którzy wydają pieniądze na alkohol najczęściej, znajdują się w tej samej grupie wiekowej.

Warto jednak dodać, że odsetek paragonów z alkoholem na liście jest wśród kobiet znacznie niższy - zaznaczają twórcy analizy.
Autor: WIP
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić