Największa zmiana dotyczy zdjęcia chipsów Lay’s. Na nowych opakowaniach przysmaki są sfotografowane pod innym kątem i znajdują się zarówno na dole jak i u góry paczki.
W odróżnieniu od poprzednich przeprojektowań, to nie jest radykalne. Zamiast wielkich zmian postawiliśmy na odświeżone logo i inny wygląd paczki. Chodzi o dodanie naszym produktom nowoczesności. Chcemy by były dla konsumentów bardziej współczesne – mówi Jon Guerra, dyrektor we Frito-Lay.
Zmiana logo na mniejsze. Zmienia się również czcionka. Na nowych paczkach "Y" jest pisane kursywą a "L" jest mniejsze.
Zmiana to efekt dwóch lat pracy. Jest próbą utrzymania marki jako istotnej w erze mediów społecznościowych. Chcemy przekonać nowym opakowaniem, przede wszystkim za pomocą kolorystyki, że chipsy Lay’s są marką pełną smaku, który daje radość - dodaje Guerra w rozmowie z CNN.
Dwa kraje na pierwszy ogień. Nowe opakowania są aktualnie reklamowane w USA i Kanadzie. Po gigantach z Ameryki Północnej zmiana zostanie wprowadzona również w innych krajach. Obejmie ona wszystkie 115 produktów Lay’s, które występują w 25 smakach.
Historia marki Lay’s sięga lat 30. XX w. Firma została założona w 1932 roku. Aktualnie znajduje się w posiadaniu koncernu PepsiCo.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.