Testowana obecnie usługa jest bardzo łatwa w obsłudze. Instagram współpracuje przy niej z ok. 20 partnerami. Każdy z nich może w jednym poście otagować maksymalnie pięć przedmiotów. Użytkownik będzie mógł zobaczyć szczegóły produktu, a jeśli ten mu się spodoba, zostanie odesłany na stronę partnera, gdzie znajdzie możliwość zakupu.
Instagram daje duże możliwości chcącym odkrywać nowe produkty. Teraz ma się stać również miejscem ich zakupu. Według pomysłodawców rozwiązania to naturalna kolej rzeczy. Wprowadzenie takiej usługi jest po prostu ułatwieniem dla użytkowników, którzy często sami szukali odpowiednich sprzedawców. Wprowadzane zmiany mają to ułatwić i usprawnić.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.