"Decyzja o całkowitym zrezygnowaniu z golizny była błędem". Tak oficjalnie przyznał Cooper Hefner, nowy szef pisma. Syn założyciela "Playboya" w ten sposób zakończył trwający od lutego 2016 roku eksperyment, który okazał się niewypałem. Numer na marzec-kwiecień promowany jest zdjęciem playmate z hashtagiem #NakedIsNormal - informuje "BBC".
Nie nagość była problemem, ale sposób jej przedstawienia. "Playboy" wciąż ma być pismem przede wszystkim lifestyle'owym, skupionym wokół męskich zainteresowań, jednak ponieważ role płci w społeczeństwie tak gwałtownie ewoluują, to samo ma robić magazyn. Niektórzy z radością powitali powrót do "normalności" uważając, że "Playboy" bez gołych pań to oksymoron. Inni z kolei zgryźliwie zauważyli, że widać bez gołych piersi pismo się nie sprzedaje.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.