Fani KFC byli przekonani, że ktoś włamał się na konto. W poniedziałek zdjęcie profilowe polskiego KFC na Facebooku zostało zmienione. Zamiast logo firmy, internauci mogli zobaczyć czarno-białe zdjęcie częściowo zamaskowanego nastolatka.
Kpinom ze słabych zabezpieczeń nie było końca. Niektórzy internauci przeczuwali, że za niewyjaśnioną zmianą stoi przemyślana akcja marketingowa. Jednak większość komentujących wyśmiewała administratorów profilu KFC, na który miał się włamać chłopak ze zdjęcia lub jego koledzy.
Skoro ktoś się włamał, to proponuje załatwić darmowe żarcie dla nas wszystkich - proponowali rozochoceni internauci.
Teraz KFC wyjawiło, że to było podziękowanie dla wiernego fana. Zdjęcie ustawione tymczasowo na profilu firmy przedstawia Borysa - młodego miłośnika kurczaków w panierce. Od innych wielbicieli firmy wyróżnia go to, że od 6 stycznia 2019 roku jako swoje zdjęcie profilowe miał ustawiony obrazek z kubełkiem KFC.
Cała akcja była strzałem w dziesiątkę. Już w poniedziałek próbowaliśmy się skontaktować z agencją reklamową McCann Worldgroup, która prowadzi profil KFC. Jednak firma milczała, nie wyjaśniając zaskakującej zmiany. Na rezultaty nie trzeba było długo czekać.
Pojawiły się tysiące reakcji – post udostępniono ponad 5 tysięcy razy, zareagowało na niego blisko 50 tysięcy użytkowników, a niemal 7,5 tysiąca zostawiło komentarze - cieszą się pracownicy biura prasowego KFC w późniejszej odpowiedzi.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.