*A co z pasażerami, którzy już zarezerwowali miejsca w samolotach linii Wizz Air? *"Pasażerowie z rezerwacjami, których dotyczą zawieszone loty i którzy dokonali rezerwacji bezpośrednio na stronie przewoźnika lub poprzez aplikację mobilną, będą automatycznie informowani o zawieszeniu lotów drogą elektroniczną" – podają linie lotnicze.
*Czytaj także: Sprzęt z Chin rozdzieli resort zdrowia. Trzy samoloty *
Na konto klienta, którego lot został odwołany w związku zkoronawirusem, Wizz Air prześle 120 proc. wartości rezerwacji. Środki będzie można wykorzystać przez kolejne 24 miesiące.
Czytaj także: Koronawirus. Nad Europą latają puste samoloty
Pasażerowie mogą również wybrać zwrot pieniędzy. Niestety, to może zająć dużo więcej czasu. Jak informują linie lotnicze, osoby te "będą informowane w osobnej wiadomości wysyłanej pocztą elektroniczną o koniecznych krokach do otrzymania przelewu bankowego lub przelewu na kartę".
*Jest też grupa pasażerów, która wykupiła bilety za pośrednictwem agencji. *Ci powinni skontaktować się z firmą, z której usług skorzystali.
Wizz Air przeprasza klientów za niedogodności. Niestety, w ty momencie linie nie są w stanie nic innego zrobić. "Bezpieczeństwo i dobre samopoczucie pasażerów oraz załogi jest priorytetem linii" – podkreśla Wizz Air.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.
Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.