*Cenę na pierwszym miejscu wymieniło 77 proc. respondentów. *Drugie miejsce zajęła marka – 65 proc. Nieco mniej uzyskał model – 64 proc. To, że koszty eksploatacji są kluczowe, badani potwierdzili dopiero, gdy zapytano ich o to wprost. Za istotne uznało je w takim przypadku 87 proc.
Do kosztów eksploatacji zalicza się m.in. utratę wartości. Wygląda jednak na to, że Polacy nie przejmują się tym, za ile sprzedadzą w przyszłosci swoje auto. Z drugiej jednak strony można to interpretować tak, że kupują samochód na wiele lat, a potem – jakoś to będzie.
*Badanie na zlecenie marki Volkswagen przeprowadził Instytut Millward Brown. *Wzięło w nim udział 1001 kierowców, którzy w okresie ostatnich 3 lat kupili nowy samochód w salonie.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.