Na spacerowiczów czekała nieprzyjemna niespodzianka. Warszawiacy i turyści odwiedzający we wtorek Łazienki Królewskie mogą mieć wrażenie, że wchodzą do parku należącego do firmy McDonald's. Przed Pałacem na wodzie czeka na nich bowiem pływające logo tej firmy.
Wygląda na to, ze korporacja McDonald's wynajęła sobie we wtorek na cały dzień cały pałac - oburza się Jan Śpiewak, działacz społeczny.
"Postępująca McDonaldyzacja Dziedzictwa Narodowego". On i inni warszawiacy potępiają niszczenie klimatu najpopularniejszego parku w stolicy. Łazienki są objęte ochroną konserwatorską, jednak konserwator może wyrazić zgodę na umieszczanie reklam w obrębie parku, co jak widać miało miejsce w tym przypadku.
Nie brakuje jednak głosów o "taniej sensacji". Wszyscy uczestnicy dyskusji zgadzają się co do tego, że logo sieci barów szybkiej obsługi psuje wartość estetyczną Łazienek. Jednak nie brakuje głosów broniących dyrekcji parku. Internauci zwracają uwagę na to, że wstęp jest darmowy, więc władze parku muszą szukać innych źródeł utrzymania go.
Jestem przeciwna stawianiu takiego badziewia na stałe, ale skoro chcemy utrzymać zasadę darmowego wejścia, musimy pozwolić na to, że będą szukali finansowania swych potrzeb - napisała internautka.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.