LGBT to skrótowiec oznaczający mniejszości seksualne. Producent T-shirtu w kontrowersyjny i przekorny sposób zmienił znaczenie poszczególnych liter. "L" w tym przypadku symbolizuje wolność (liberty), "G" to broń (gun), "B" to piwo (beer), "T" oznacza piersi (tits). Tym prostym sposobem założona w 2016 marka Tactically Offensive skupiła na sobie uwagę zarówno republikańskich, jak i liberalnych środowisk.
Zrobiłam to, znalazłam najgorszą koszulkę - czytamy w twicie.
Z tyłu koszulki widnieje flaga USA. Napis pod nią brzmi: "Najbardziej patriotyczny sposób, by powiedzieć: wal się!"
Post na Twitterze opublikowała użytkowniczka o nicku @BindzBrain. Zdjęcie szybko rozeszło się po sieci. Jak dotąd udostępniono je ponad 6 tys. razy, ma też prawie 11 tysięcy polubień. W sieci od razu rozgorzała dyskusja.
Czy to najbardziej homofobiczna koszulka, jaka kiedykolwiek powstała?
Ta koszulka zabiera dumę środowisk LGBT i zmienia na coś innego. Czy to obraźliwe?
Czy ten t-shirt LGBT jest obraźliwy czy zabawny?
(( e.social https://twitter.com/SonyKapoor/status/771441866663399424 #site_social=twitter# #title_social=
(((Sony Kapoor))
)# #username_social=@SonyKapoor# #description_social=1 wrzesień 2016# #quote_social=“OMG! “The World’s Worst T-Shirt Ever…” #LGBT”# #attachment_title=# #attachment_link=# #attachment_domain=# #content_type=# #url=http://d.wpimg.pl/646377779-1770232555/nv8hsbEA_400x400.jpg# #size=400x400# #content_photo_url=http://d.wpimg.pl/500134931-1336538640/CrS2SdbXYAEM7ff.jpg:large.jpeg# #content_photo_size=840x731# ))
O mój Boże! Najgorszy T-shirt na świecie...
Producent w asortymencie ma wiele innych koszulek. Niektóre obrażają kandydującą do urzędu prezydenta Hillary Clinton, są też ubrania z napisami o treści erotycznej.
Nasze wytworzone w Ameryce produkty dumnie atakują bezpieczne przestrzenie, wywołują reakcję walczących o sprawiedliwość społeczną, bronią męskości przed ciasnymi jeansami i są gwarancją na wkurzenie każdego, kogo spotkasz - można przeczytać na stronie firmy.
Co ciekawe, koszulka wielu osobom faktycznie przypadła do gustu.
Za powstaniem firmy stoi prawicowy bloger Joe Biggs, piszący na łamach strony Infowars. Sądząc po jego ostatnich wpisach, treści na ubraniach to nie chwyt marketingowy, ale rzeczywiste poglądy pomysłodawcy.
Autor: Mateusz Kijek
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.