Auto po raz pierwszy zaprezentowano na początku marca w Genewie. Tymczasem polskie salony już przyjmują na nie zamówienia.
Nowa Fabia to odrobinę odświeżony model kombi. Głównym wyróżnikiem jest pakiet stylistyczny ScoutLine. Nadwozie zyskało czarne osłony progów, nadkoli oraz przedniego i tylnego zderzaka. Fabię w tej wersji zdobi także kolor srebrny – na panelach zderzaków oraz obudowach lusterek i relingach.
Auto wygląda trochę bardziej zawadiacko niż zwykły model, ale to koniec zmian. Skoda nie oferuje tutaj napędu 4x4 (nie ma tej opcji w żadnej Fabii), a i prześwit nie został zmieniony. Plusem ScoutLine’a może być z kolei mniejsza podatność na zarysowania wrażliwych partii nadwozia podczas podróży po nieco mniej równych drogach.
*Co w takim razie oferuje standardowe wyposażenie tej wersji? *Obejmuje ono m.in. czujniki parkowania, klimatyzację, radio Swing z kolorowym ekranem dotykowym oraz 16-calowe obręcze kół ze stopów lekkich. Nieco dziwnym posunięciem jest oferowanie pakietu na bezdroża dopiero jako opcji. Zawiera on specjalny zestaw amortyzacyjny, osłony podwozia i zakłada podniesienie auta o 8 mm.
Fabia Combi ScoutLine jest dostępna z pięcioma silnikami. Do dwóch najsłabszych (1.0 75 KM i 1.2 TSI 90 KM) można dokupić instalację LPG. Cennik nowej Fabii otwiera kwota 57 130 zł.
Nie przegap:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.