Na powierzchni opakowania znajduje się czujnik połączony z mikrosensorem. Taki mechanizm pozwoli paczce czipsów zmierzyć promile. Jeśli wyziew przekroczy wartość dozwoloną w przepisach ruchu drogowego, na paczce pojawi się komunikat "Piłeś, nie jedź". Dodatkowo będzie ona wyposażona w sensor NFC: smartfon przystawiony do opakowania sam zamówi Ubera z 10-dolarową zniżką.
Unikatowa paczka jest dziełem firmy Goodby Silverstein & Partners. Jej twórcy mają nadzieję, że zastosowanie innowacyjnej technologii w tak nietypowy sposób pomoże zmniejszyć liczbę wypadków na drogach.
Jesteśmy dumni z naszego nowego produktu. Jest to pierwsza na świecie paczka czipsów z wbudowanym czipem, która pozwoli klientom bezpiecznie wrócić do swoich domów. Zbliża się finał Super Bowl, a wszyscy wiemy, jakie emocje wśród ludzi wywołuje football. Jak łatwo jest przesadzić z alkoholem... Chcemy, by w tym roku przyjacielem, po którego zadzwonicie z prośbą o transport, były chrupki Tostitos - powiedział Roger Baran, dyrektor kreatywny Goodby Silverstein & Partners.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.