*Reklama prezentuje męskie pierścienie na dłoniach mężczyzny dotykającego nagą kobietę. *Kontrowersje wzbudziło to, że męska biżuteria stała się pretekstem do pokazania intymnych części ciała kobiety: piersi, pupy, a nawet krocza - podaje „Buzz Feed”.
*Na reakcję internautów długo nie trzeba było czekać. * "Zdjęcia są seksistowskie i obrzydliwe. Mężczyźni wykorzystują kobiece ciało jako rekwizyt" - pisze Kat.
Davida oburzyło, że wykorzystali ciało kobiety, żeby sprzedać kilka pierścieni:
A Smallpocalypse, że reklama jest "seksistowska jak diabli":
*Głos zabrała w końcu firma "I Love Ugly". *Na twitterze przyznali, że pojawiły się różne opinie na temat ich ostatniej kampani reklamowej pierścieni. "Niektórzy ją kochają, inni nienawidzą. Jeśli coś denerwuje, to znaczy coś dobrego" - stwierdzili.
Jesteśmy rozczarowani, widząc jak I Love Ugly uprzedmiotowił kobiety w najnowszej kampanii reklamowej - powiedziała Rea Duff, prezes Krajowej Rady Kobiet w Nowej Zelandii w rozmowie z "Buzz Feed".
Zdaniem Duff kobiety są zbyt często postrzegane jedynie jako obiekty seksualne. To powoduje rosnącą przemoc wobec nich.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.