Uznano, że plakaty stacji propagują satanizm. Po kilku dość nieprzyjemnych telefonach do siedziby Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Rzeszowie zadecydowano, by poprosić reklamodawcę o zamianę plakatów na mniej kontrowersyjne. Podczas aktualnej kampanii stacja używała także innych reklam.
Zadzwoniło dwóch pasażerów oburzonych, że wozimy treści satanistyczne na tyłach pojazdów. Padły oskarżenia o obrazę uczuć religijnych. Byli zbulwersowani, bo przecież autobusami jeździ też młodzież. Dlatego, by uniknąć kontrowersji, poprosiliśmy reklamodawcę o zmianę plakatów - skomentowała Agata Motyka-Mamczura, Kierownik Działu Organizacji Przewozów i Marketingu.
Antyradio tłumaczy, że symbol nie ma z satanizmem nic wspólnego. Prześwietlona ręka ukazująca gest "mano cornuta", czyli diabelskie rogi to symbol, który od lat 70. jest znakiem rockmanów i heavymetalowców. Często jest mylnie utożsamiany z szatanem.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.