Klienci od dawna zwracają uwagę, że kanapki pokazywane w menu restauracji McDonald’s często nie mają wiele wspólnego z rzeczywistością. Dziennikarze Business Insidera dotarli do zdjęć produktów, które otwierane w programie graficznym, posiadały warstwy sprzed i po retuszu. Zdjęcia ściągnęli z oficjalnej strony McDonald’s.
* Fotografie odkryła Emma Fierberg, która pracowała nad innym materiałem na temat fast fooda.* Dziennikarka pokazała zdjęcie kolegom z redakcji. Zgodnie stwierdzili, że czytelnicy powinni zobaczyć te zdjęcia. Poniżej widzimy, jak zmieniał się Big Mac.
Transformacja kanapki McMuffin z jajkiem.
Różnica na fotografiach wydaje się niewielka. Przede wszystkim grafik korygował kolory oraz wygładzał niedoskonałości. Przy niektórych fotografiach wzmacniano także połysk sera. Grafik postarał się także, aby mięso w kanapkach miało bardziej "soczysty” wygląd.
Poniżej widzimy cheesburgera.
Poniższa kanapka jest przykładem największej transformacji. Potrzeba było aż pięć rund poprawek dania o nazwie sausage biscuit, aby uzyskać odpowiedni wygląd.
W programie graficznym zmieniano także zdjęcia szarlotki.
*Trzeba pamiętać, że kanapki, które są fotografowane, nie są poddawane jedynie obróbce graficznej. *Kilka lat temu kanadyjski oddział fast fooda pozwolił zarejestrować ekipie telewizyjnej, jak wygląda sesja zdjęciowa. Specjaliści pracowali nad odpowiednimi ujęciami przez godziny. Firma na razie nie skomentowała informacji Business Insidera.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.