*Z prawie tysiąca sklepów na terenie Wielkiej Brytanii 640 sprzedaje już wyłącznie produkty spożywcze. *Poza granicami kraju sieć ma jeszcze 400 placówek. W Polsce jedynie te większe mają dział spożywczy. Ogólny trend w firmie jednak się zmienia i od teraz to ubrania będą tylko dodatkiem.
Są to zdecydowane kroki, ale podyktowane koniecznością. Według firmy nawyki konsumentów przez ostatnie lata zmieniły się tak bardzo, że tradycyjna sprzedaż stoi na coraz gorszej pozycji. Handel odzieżą króluje w internecie. Ubrania firmy sprzedają się coraz gorzej - sprzedaż spadła o 8,9 proc. Był to najgorszy wynik od kryzysu finansowego w 2008 roku - informuje "The Guardian".
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.