Zdjęcie promuje nową kolekcję bielizny. Jest jednym z kilku, które pokazała firma, ale tylko to zostało ostro skrytykowane przez internautów. Plakat określono mianem obrzydliwego i paskudnego. Wiele osób zastanawia się, jak tak uznana i rozpoznawalna marka mogła zdecydować się na taką formę promocji.
Komentarze są jednoznacze. "Obrzydliwe! Dlaczego uważacie, że to jest ok?", "Według was zaglądanie pod sukienki jest w porządku? Kiedy nauczycie się, że nie tylko seks się sprzedaje?", "To zdjęcie jest niepokojące pod wieloma względami. Tym bardziej, że ona wygląda na 12 lat!", "Nielegalne zdjęcia spod spódnic to globalny problem molestowania. To zdjęcie zachęca do podglądactwa", "Dlaczego tak poniżacie kobiety?" - piszą wściekli internauci.
Calvin Klein na razie nie ustosunkował się do zarzutów. A wam jak się podoba taka forma reklamy? Uważacie, że to firma przesadziła, czy może internauci szukają pretekstów do negatywnych komentarzy?
Autor: Bartosz Nowak
Teraz serce internetu w jednej aplikacji. Bądź na bieżąco i pobierz w Google Play albo App Store.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.