W czerwcu do sklepów Żabka Nano zawitała nowość. Chodzi o robota Robbie, który serwuje hot-dogi. Sieć podkreśla na swojej stronie internetowej, że jest to "innowacyjne, pierwsze tego typu urządzenie na rynku".
Maszyna nie jest perfekcyjna. Świadczy o tym wpadka, która została ukazana na TikToku. Jeden z internautów pokazał, jak robot zaserwował mu hot-doga bez bułki.
Czytaj także: Anna Mucha szokuje. Pod kościołem podwiało jej sukienkę
Żabka reaguje na wpadkę
O skomentowanie tej sytuacji biuro prasowe Żabka Polska poprosił serwis money.pl. W odpowiedzi podkreślono, że robot to "niezwykle inteligentne urządzenie", jednak "raz na 1000 razy, podobnie jak człowiekowi, może zdarzyć mu się pomyłka w przygotowaniu hot-doga".
W Żabce testujemy wiele rozwiązań bazujących na zaawansowanych technologiach, a robot Robbie jest jednym z najbardziej nowatorskich. Cały czas wsłuchujemy się w sygnały naszych klientów, monitorujemy incydentalne pomyłki i usprawniamy procesy. Mamy radość z tego, że możemy robić to wspólnie z naszymi klientami - wyjaśnia biuro prasowe.
Czytaj także: Anna Mucha szokuje. Pod kościołem podwiało jej sukienkę
Co istotne, będzie rekompensata dla klienta, który otrzymał hot-doga bez bułki. Zaproszono go na darmowy posiłek. Zapewniono, że tym razem otrzyma już nie tylko parówkę, ale również i bułkę.
Roboty serwujące hot-dogi to element innowacyjnych działań Żabki. Sieć już od jakiegoś czasu otwiera sklepy bezobsługowe. Żabki Nano, w których nie ma pracowników, do autoryzacji i płatności za zakupy wykorzystują aplikację mobilną.
Klient dzięki niej wchodzi do środka, a po opuszczeniu sklepu automatycznie jest mu naliczana należność. To rozwiązanie cieszy się sporą popularnością szczególnie wśród młodych osób.