Rafał Strzelec
Rafał Strzelec| 

Awaria w mBanku. Klienci na minusie! "Przepraszamy"

10

Klienci mBanku zgłosili, którzy mają kontro internetowe i korzystają z płatności online, z przerażeniem patrzyli na stan swoich kont we wtorek i środę (1/2 października). Niektórzy mieli podwójne zaksięgowane płatności, inni ujemne saldo. Bank poinformował o awarii.

Awaria w mBanku. Klienci na minusie! "Przepraszamy"
Awaria w mBanku (Facebook, Getty Images, mBank)

Ogromne problemy klientów mBanku - jednego z największych banków w Polsce. Jak wynika z informacji w mediach społecznościowych, na wielu kontach doszło do podwójnego zaksięgowania przelewów. Niektórzy informowali, iż na ich kontach pojawiły się ujemne wartości środków.

"Moje 700 zł ma w trybie natychmiastowym wrócić na moje konto. To co odp***cie tylko sfinalizowało moją decyzję o tym, że zmieniam bank. Na jaki? Każdy inny lepszy. A jeszcze tydzień temu dzwoniła od was miła Pani mówiąc - a gdzie Pan znajdzie tak miłą obsługę jak u nas?" - napisał pan Marcin na Facebooku.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Jak poprawić bezpieczeństwo rowerzystów na drogach?

Awaria mBanku. "Przepraszamy"

Na profilu mBanku w mediach społecznościowych pojawił się post, w którym poinformowano o trwającej awarii.

Niektórzy z Was zobaczyli podwójnie zaksięgowane płatności kartami. Przepraszamy za ten błąd. Pieniądze zostaną zwrócone automatycznie. Pracujemy nad tym, by odbyło się to jak najszybciej - czytamy w krótkim komunikacie.

Pod postem pojawiło się mnóstwo komentarzy. Niektórzy próbują dodzwonić się na infolinię i rozwiązać problem indywidualnie.

U mnie zdublowana została transakcja, którą wykonałem w sobotę. Co ciekawe, jeszcze wczoraj w historii widniała tylko jeden raz. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Mi się to nie udało - napisał pan Paweł.

Skontaktowaliśmy się z biurem prasowym mBanku. Zapytaliśmy, czy awaria została usunięta i jakie były jej przyczyny. Co do drugiej kwestii, odpowiedzi nie uzyskaliśmy.

Na ten moment, większość klientów, którzy mieli podwójnie zaksięgowane transakcje kartą, otrzymała już zwroty. Przepraszamy klientów za zaistniałą sytuację. Tak jak napisaliśmy wczoraj w naszej informacji - pieniądze są zwracane automatycznie - zapewnił nas Krzysztof Drozd, starszy specjalista ds. relacji z mediami.
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić