Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Rafał Strzelec
Rafał Strzelec | 

Awaria w mBanku. Klienci na minusie! "Przepraszamy"

24

Klienci mBanku zgłosili, którzy mają kontro internetowe i korzystają z płatności online, z przerażeniem patrzyli na stan swoich kont we wtorek i środę (1/2 października). Niektórzy mieli podwójne zaksięgowane płatności, inni ujemne saldo. Bank poinformował o awarii.

Awaria w mBanku. Klienci na minusie! "Przepraszamy"
Awaria w mBanku (Facebook, Getty Images, mBank)

Ogromne problemy klientów mBanku - jednego z największych banków w Polsce. Jak wynika z informacji w mediach społecznościowych, na wielu kontach doszło do podwójnego zaksięgowania przelewów. Niektórzy informowali, iż na ich kontach pojawiły się ujemne wartości środków.

"Moje 700 zł ma w trybie natychmiastowym wrócić na moje konto. To co odp***cie tylko sfinalizowało moją decyzję o tym, że zmieniam bank. Na jaki? Każdy inny lepszy. A jeszcze tydzień temu dzwoniła od was miła Pani mówiąc - a gdzie Pan znajdzie tak miłą obsługę jak u nas?" - napisał pan Marcin na Facebooku.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Jak poprawić bezpieczeństwo rowerzystów na drogach?

Awaria mBanku. "Przepraszamy"

Na profilu mBanku w mediach społecznościowych pojawił się post, w którym poinformowano o trwającej awarii.

Niektórzy z Was zobaczyli podwójnie zaksięgowane płatności kartami. Przepraszamy za ten błąd. Pieniądze zostaną zwrócone automatycznie. Pracujemy nad tym, by odbyło się to jak najszybciej - czytamy w krótkim komunikacie.

Pod postem pojawiło się mnóstwo komentarzy. Niektórzy próbują dodzwonić się na infolinię i rozwiązać problem indywidualnie.

U mnie zdublowana została transakcja, którą wykonałem w sobotę. Co ciekawe, jeszcze wczoraj w historii widniała tylko jeden raz. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Mi się to nie udało - napisał pan Paweł.

Skontaktowaliśmy się z biurem prasowym mBanku. Zapytaliśmy, czy awaria została usunięta i jakie były jej przyczyny. Co do drugiej kwestii, odpowiedzi nie uzyskaliśmy.

Na ten moment, większość klientów, którzy mieli podwójnie zaksięgowane transakcje kartą, otrzymała już zwroty. Przepraszamy klientów za zaistniałą sytuację. Tak jak napisaliśmy wczoraj w naszej informacji - pieniądze są zwracane automatycznie - zapewnił nas Krzysztof Drozd, starszy specjalista ds. relacji z mediami.
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Wyniki Lotto 23.11.2024 – losowania Lotto, Lotto Plus, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Nie żyje prokremlowski propagandysta. Sam zgłosił się do służby
Zmiany w rosyjskiej armii. Generał zgrupowania "Południe" zdymisjonowany
Tak skakali Polacy w Lillehammer. Wyniki nasuwają wnioski
Brutalnie pobili dwie osoby w Skorzęcinie. Policja publikuje ich wizerunki
Dotarli do sąsiadów Karola Nawrockiego. Tak o nim mówią na osiedlu
Listy egzekucyjne Rosji. Ukraińscy nauczyciele i duchowni wśród celów
Opolskie: w bazach ZUS coraz mniej Ukraińców. Przybywa natomiast Kolumbijczyków
ISW: rosyjski atak Oriesznikiem miał przestraszyć Zachód i Ukrainę
Nie będzie szybkiej kolei na linii Poznań-Berlin? "Niemcy nie są zainteresowani"
14-letnia Natalia nie żyje. Żałoba po tragicznym wypadku w Parszowie
Ponad połowa Polaków w ostatnich latach odwiedziła jarmark świąteczny
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić