Klienci, posiadający konta bankowe w Credit Agricole, mają niemały stres. W czwartek doszło do kolejnej awarii.
Tym razem chodzi m.in. o podwójnie naliczane transakcje. Pan Grzegorz w wiadomości do o2 napisał, że w ciągu dosłownie kilku minut zrobił mu się debet na ponad 10 tys. złotych.
Zero kontaktu
Tymczasem bank z początku ani nie poinformował klientów o awarii, ani nie wydał oświadczenia. Infolinia nie działa. W internecie roi się tylko od komentarzy poirytowanych klientów banku, którzy nie wiedzą, co robić.
Ja też tak mam, nie wiem co robić, znikają mi pieniądze z konta i dublują się transakcje. Wiecie co robić, masakra - pisze jeden z użytkowników Facebooka.
Czytaj też: Trzecia dawka szczepionki. Nowe informacje
Ja właśnie musiałam odkładać na półkę wszystkie produkty w sklepie, bo mi wyczyściło konto zdublowanymi transakcjami z ostatniego miesiąca! - denerwuje się inna użytkowniczka.
Jest krótkie oświadczenie banku
Bank wydał w tej sprawie komunikat.
Szanowni Państwo, informujemy, że na rachunkach niektórych klientów pojawiły się ponowne obciążenia transakcji kartowych, wcześniej już zaksięgowanych. Pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić poprawny stan kont. Przepraszamy za tę sytuację - można przeczytać na stronie.
Nie jest wiadome, czy jest to po prostu błąd w systemie, czy mogło dojść do naruszenia bezpieczeństwa. Jeśli to drugie, klienci banku z pewnością nie będą zachwyceni. Mogą mieć bowiem problemy z odzyskaniem pieniędzy.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.