Coraz trudniej wyobrazić sobie codzienne zakupy czy płacenie rachunków bez dostępu do swojego konta w telefonie.
Drobne transakcje, jak kupno biletu na autobus czy opłacenie parkingu w większości miast dokonywane są właśnie z użyciem smartfona. Ale co gdyby nagle z dnia na dzień taka opcja przestała być dostępna?
Z tym pytaniem muszą zmierzyć się klienci mBanku. Bo choć jak wynika z oficjalnych komunikatów, z aplikacji mobilnej korzysta u nich już 3,4 mln osób, wiele z nich niebawem straci dostęp do swojego konta w telefonie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Wszystko przez to, ze zgodnie z zapowiedziami, niebawem mBank wyłączy dostęp do aplikacji dla użytkowników telefonów ze starszymi wersjami systemów operacyjnych.
Czytaj także: Masz konto w tym banku? Szykuj się na problemy
Jak podaj portal innpoland.pl decyzja ta może dotknąć klientów Apple posiadających iPhony z systemem IOS starszym niż 16.0 oraz smartfonów z Androidem w wersji poniżej 8.0.
Dla posiadaczy starszych urządzeń, które nie mają możliwości aktualizacji do najnowszych wersji systemów operacyjnych, oznacza to niemożność korzystania z pełnej funkcjonalności aplikacji mBanku. - czytamy w tekście opublikowanym w serwisie innpoland.pl
Jak wynika z zapowiedzi banku, posiadacze starszych smartfonów z Androidem utracą dostęp do aplikacji w telefonie na przełomie kwietnia i maja. Osoby korzystające z iPhone'ów nie będą mogły korzystać z aktualizacji i najnowszych funkcji na swoich telefonach.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.