Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

pogoda
Warszawa
10°
aktualizacja 

Biedronka czy Lidl? Polacy dokonali wyboru

52

Pomiędzy Biedronką a Lidlem wciąż toczy się swoista wojna cenowa. Polacy w najnowszym badaniu wybrali, który sklep jest tańszy, ma lepsze promocje oraz w którym jest więcej krajowych produktów. Sondaż nie pozostawia złudzeń, wygrana może należeć tylko do jednego ze sklepów.

Biedronka czy Lidl? Polacy dokonali wyboru
Biedronka czy Lidl? Polacy dokonali wyboru (Pixabay)

Lidl i Biedronka toczą między sobą wojnę cenową od kilku miesięcy. Obie firmy walczą o to, by zwiększyć swój udział w rynku i wyprzedzić konkurencję.

Zaczęło się od SMS-ów porównujących ceny. Później pojawiły się reklamy i billboardy. W końcu markety zdecydowały się na spektakularne obniżki podstawowych produktów na sklepowych półkach.

Który market jest tańszy? Polacy zdecydowali. Z sondażu przeprowadzonego na zlecenie "Super Expressu" wynika, że niższe ceny znajdują się w Biedronce.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Wódka w dyskontach za 10 zł. "Tak korporacje sprały mózgi Polakom"

Ankietowani usłyszeli trzy pytania

Polacy podczas sondażu musieli odpowiedzieć na trzy krótkie pytania. W każdej z tych konkurencji Biedronka uzyskała przewagę.

Konsumenci wskazali, w którym z dyskontów jest więcej polskich produktów. Aż 74 procent ankietowanych wybrało Biedronkę - trzech na czterech Polaków jest zdania, że można w niej znaleźć więcej krajowych produktów, niż w Lidlu.

Niższe ceny są w Biedronce - tak wskazało 70 procent Polaków. Z kolei dwóch na trzech konsumentów uważa, że w Biedronce są lepsze promocje. Lidla w tej kategorii wskazało 33 procent ankietowanych.

"Lidl brzmi jak coś zagranicznego"

Biedronka jest siecią sklepów, której właścicielem jest portugalskie przedsiębiorstwo Jerónimo Martins. Natomiast Lidl jest siecią supermarketów, która wywodzi się z Niemiec.

Biedronka, mimo że należąca do portugalskiego koncernu, kojarzy się z Polską, a nazwa Lidl nie pozostawia wątpliwości, że mamy do czynienia z zagranicznym, w tym wypadku z niemieckim kapitałem - informuje "SE".

Nazwa sieci marketów może mieć wpływ na zwycięstwo w sondażu. Tak uważa profesor Henryk Domański.

Lidl brzmi jak coś zagranicznego, coś obcego, więc ankietowani zdecydowali, że lepiej popierać swojski sklep, przynajmniej pozornie, czyli Biedronkę - wyjaśnił socjolog na łamach "Super Expressu".

W badaniu udział wzięło 1043 dorosłych Polaków. Zostało ono zrealizowane przez Instytut Badań Pollster w dniach 3-4 kwietnia 2024 roku metodą CAWI.

Autor: MAWI
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Nie stać jej na ślub. Ksiądz zareagował natychmiast
Nowa lista leków refundowanych. Zmiany wchodzą od 1 kwietnia
Matka próbowała sprzedać noworodka. Chciała zapłacić za kurs pieczenia ciast
Ekwador prosi USA o pomoc w walce z gangami. To oferuje w zamian
Śmierć kliniczna 50-letniej Hiszpanki. Jej serce nie biło przez 24 minuty
"Jesteśmy głęboko zaniepokojeni". Ważny apel ws. wilków
"Wypaczane jest święto". Ksiądz krytykuje komunijne prezenty
Straty rzędu 200 tys. zł. Nieunikniony ruch ws. Karoliny Wróbel?
Wzrost zatruć dopalaczami w Polsce. Alarmujące dane GIS
Elon Musk płaci alimenty. Kwota jest ogromna
Przyszły kanclerz Niemiec ma dość Orbana. Chce bolesnych sankcji
Lizbona walczy z rikszami elektrycznymi. Zakaz na 337 ulicach
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić