W wybranych sklepach sieci Biedronka można już nabyć produkty z nowej kolekcji. Obejmuje ona m.in. bluzy, t-shirty, skarpetki, buty sportowe, klapki i skarpetki z logotypem popularnego dyskontu. Portal wirtualnemedia.pl ustalił, że na terenie całej Polski odzież i obuwie spod znaku "Biedronka Fan Collection" ma pojawić się w najbliższy poniedziałek (4 lipca).
Biedronka niczym Lidl. Specjalna kolekcja odzieży i obuwia
Klienci Biedronki za białe i czarne t-shirty będą musieli zapłacić 24,99 zł. Bluzy z kapturem to wydatek rzędu 64,90 zł, a białe skarpetki wyceniono na 14,99 zł. Wszystkie produkty utrzymane są w kolorystyce nawiązującej do popularnej sieci sklepów.
Biuro prasowe Biedronki na razie nie zdradza szczegółów najnowszej kolekcji. Ma się to zmienić w poniedziałek, gdy "Biedronka Fan Collection" oficjalnie stanie się dostępna na półkach we wszystkich placówkach sieci.
Warto zauważyć, że w kwietniu 2021 roku na podobny ruch zdecydował się główny konkurent Biedronki na polskim rynku - Lidl. Wtedy niemiecka sieć sklepów wprowadziła do sprzedaży kolekcję #Lidlfan, która obejmowała klapki, skarpetki i t-shirty. Ich ceny ustalono na poziomie od 7,99 do 24,99 zł.
"Wsłuchując się w najnowsze trendy i oczekiwania klientów, stworzyliśmy zabawną, limitowaną kolekcję ubrań i dodatków utrzymaną w duchu streetwearu" - tak swoją decyzję tłumaczył Lidl.
Chociaż Lidl przed rokiem informował o limitowanej edycji ubrań, to klapki czy koszulki nadal można znaleźć w wybranych sklepach niemieckiej marki. Jak będzie z propozycją przedstawioną przez Biedronkę? Na razie zapowiedź uruchomienia kolekcji "Biedronka Fan Collection" wywołała mieszane komentarze w sieci.
Biedronka na koniec marca posiadała w Polsce 3261 sklepów. Pod tym względem jest to największa sieć dyskontów w naszym kraju.