15 zł na zakupy w Biedronce - to brzmi atrakcyjnie, prawda? Niewielki nakład energii pozwoli zdobyć bon o takiej wartości.
Nie jest to jednak nowa kampania reklamowa giganta. Biedronka została zmuszona do rozdawania bonów przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Dyskont, zgodnie z nakazem, zorganizował szkolenie on-line. Dzięki niemu klienci mogą poznać przysługujące im prawa podczas zakupów w sklepach stacjonarnych.
Następnie klientów czeka quiz. Później trzeba podać swój numer telefonu. W ciągu siedmiu dni otrzymamy kod na zakupy. Co istotne, pula bonów jest ograniczona i ma łączną wartość 7,5 mln złotych.
Biedronka ukarana. Teraz się rehabilituje
Akcja prowadzona na stronie szkolenie.biedronka.pl to pokłosie naruszeń ze strony giganta. Wiosną tego roku prezes UOKiK Tomasz Chróstny zobowiązał Jeronimo Martins Polska do zorganizowania takiego przedsięwzięcia - jest to forma rekompensaty za opóźnienia w publikacji regulaminów promocji i rozpatrywaniu reklamacji od konsumentów.