Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

lekki deszcz
Warszawa
aktualizacja 

Bosacka ostrzega. To już prawdziwa plaga w polskich sklepach

405

Katarzyna Bosacka to znana tropicielka uchybień w przemyśle spożywczym. Tym razem, na swoim kanale EkoBosacka, pod lupę wzięła rozmiar opakowań popularnych produktów spożywczych i higienicznych. Okazuje się, że producenci kombinują nawet z chusteczkami higienicznymi, a zamiast dodatkowych porcji produktu wciskają nam karton. Niestety, wygląda, że to już prawdziwa plaga w naszych sklepach.

Bosacka ostrzega. To już prawdziwa plaga w polskich sklepach
Katarzyna Bosacka i Agata Wołoszyn-Jaworska sprawdzają, jak producenci oszukują nas na opakowaniach (YouTube, EkoBosacka)

Sprzedają nam mniej za więcej! - grzmi telewizyjna ekspertka w nowym odcinku swojego programu EkoBosacka, opublikowanym na kanale YouTube. I na dowód pokazuje przykłady produktów, które mimo niezmienionej ceny są mniejsze niż wcześniej.

Inflacja szaleje, drożyzna zagląda do nas z każdej strony. Jak radzą sobie z tym producenci żywności? Zmniejszają rozmiary opakowań nie zmieniając przy tym ceny. To zjawisko nazywa się downsizingiem - tłumaczy ekspertka.

Wraz ze swoją współpracowniczką, Agatą Wołoszyn-Jaworską, Bosacka omawia produkty, których producenci kantują klientów w białych rękawiczkach. Pozornie nie różniące się między sobą ceną czy wielkością kubki śmietany wyprodukowane pod szyldem różnych marek to tak naprawdę dwa zupełnie inne produkty. W czym tkwi tajemnica?

Chodzi o gramaturę zawartą na opakowaniu. Bosacka udowadnia, że nawet opakowanie śmietany o takiej samej średnicy wieczka może zawierać nawet kilkadziesiąt gramów mniej samego produktu. Wystarczy, że kubek będzie odrobinę smuklejszy, czego nie dostrzeżemy gołym okiem.

Dlatego ważne, jest by zwracać uwagę na gramaturę produktów, a w przypadku ceny, zamiast jednostkowej patrzeć na tę za litr lub kilogram produktu - przekonuję dziennikarki.

Kolejny produkt, który biorą pod lupę to popularne chrupki. Tutaj sprawa się komplikuje, bo pod tym samym logo, w identycznych opakowaniach klient otrzymuje inną gramaturę produktów. Tajemnica tkwi w kształcie chrupek. Tych większych o spiralnym kształcie mniej mieści się w foliowej torbie.

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Okazuje się, że producenci próbują zaoszczędzić nawet na chusteczkach. Kiedyś kupując 10 opakowań chusteczek higienicznych mieliśmy sto sztuk, w każdej paczce po 10. Teraz jedno opakowanie ma tylko dziewięć sztuk. To tak jakby producent schował jedną paczkę sobie do kieszeni - przestrzegają ekspertki.

Zobacz także: Katarzyna Bosacka: "Jestem Matką Teresą polskiego żywienia"
Autor: BBI
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Gorąco w Gruzji. Tak zachowała się Rosjanka. Jest wideo
Szukali go w Hiszpanii. Został złapany w Polsce
Burza po nagraniu z Wrocławia. Pokazali jak świętują muzułmanie
Prezydent Finlandii o przyszłych relacjach z Putinem. Zachęca do dialogu
Kierowca wjechał pod prąd. Słono za to zapłacił
Urocza reporterka nasłuchała się wyzwisk na stadionie. Wszystko transmitowała TV
Aktywiści uderzają w Teslę. Oblali farbą salon w Berlinie
Carlo Ancelotti czeka na decyzję sądu. Sprawa o ponad milion euro
Putin ogłasza pobór do wojska. Największy od trzech lat
Trwają poszukiwania Jowity Zielińskiej. Są zdjęcia z akcji policyjnej
Negacjoniści w akcji. Podważają istnienie krematorium w Auschwitz
Trump wprowadza cła na auta. Mówi wprost
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić