Mały sklepik w centrum handlowym w Sydney przez 23 lata miał się całkiem nieźle, do czasu aż koronawirus i towarzyszące mu obostrzenia doprowadziły rodzinny bizens na skraj bankructwa.
Rodzinny biznes upadał do czasu, gdy córka Annabelle King (22 l.) uratowała firmę cukierniczą dzięki dobrej strategii w mediach społecznościowych.
Zastanawialiśmy się, co możemy zrobić – wtedy wpadłam pomysł mediów społecznościowych I okazało się, że to był strzał w 10 - opowiada Annabelle cytowana przez Bild.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Początkowo jej transmisje na Instagramie oglądało kilkadziesiąt osób, z czasem jednak relacje z formowania cukrowej masy w finezyjne kształty i kolory zyskiwały rzesze fanów.
Obecnie, jak wylicza portal Bild, liczby te prezentują się z goła inaczej. Sklepik Sticky lollies ma 7,6 miliona obserwujących na TikToku, 4,6 mln na YouTube i 1,25 miliona fanów na Instagramie i Facebooku. To daje w sumie ponad 13 milionów cukierkowych maniaków!
Wśród nich są znani celebryci. Relacje Sticky lollies udostępnia między innymi znany raper Snoop Dogg. Annabelle podkreśla, że choć sam proces wyczarowywania z cukrowej masy trwa około godziny, to praktyka jest o wiele dłuższa i wymaga sporo doświadczenia.