Biedronka znów atakuje. Na paragonie pojawiło się hasło "Jesteśmy najtańsi". Pod spodem natomiast zamieszczono informację, że "od 2002 roku Biedronka [jest] tańsza niż Lidl".
Zamieszczono logotypy wspomnianych sieci. Emblemat Biedronki jest znacznie większy niż Lidla. Logo tej drugiej sieci jest prawie niewidoczne.
Trudno przegapić to hasło reklamowe. Zajmuje sporą część paragonu - komentuje czytelnik o2.pl.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Przypomnijmy, że jeszcze niedawno Biedronka wydawała paragony z nieco łagodniejszym hasłem. Nie uderzała wprost w sieć Lidl.
Tańsza niż nasza droga konkurencja - pisała Biedronka.
Hasło, które pojawiło się teraz, było wykorzystywane już wcześniej. W identycznej formie. Te poczynania spotkały się z reakcją Lidla - gigant postanowił wkroczyć na ścieżkę prawną.
Idą na noże. Biedronka walczy z Lidlem
Już od jakiegoś czasu Biedronka toczy zażartą walkę z Lidlem. Oczywiście celem tej batalii jest zdobycie jak największego grona klientów.
Na poważnie ta batalia rozpoczęła się kilka tygodni temu. Zapalnikiem była agresywna kampania marketingowa Biedronki. Dyskont rozsyłał SMS-y do swoich klientów z informacjami o promocjach, które miały przyciągnąć ich do sklepów kosztem Lidla. Biedronka starała się przekonać klientów, że oferuje niższe ceny niż jej konkurent.