Firma Euronet to prawdziwy gigant na polskim rynku. W Polsce dysponuje siecią około 7 tysięcy bankomatów i wpłatomatów. Jej historia sięga jeszcze 1995 roku, kiedy pierwszy bankomat pod tym brandem został zainstalowany w warszawskim Hotelu Marriot. Ponadto przedsiębiorstwo jest również m.in. dostawcą terminali POS.
Czytaj więcej: O północy padły strzały. "Rebelia w Rosji?"
Firma tak ogromnych rozmiarów musi regularnie przeprowadzać zmiany. Właśnie jest w trakcie prawdziwej rewolucji. 3 kwietnia Euronet zamieścił na swojej stronie internetowej komunikat prasowy, w którym poinformował o rebrandingu marki. Zmianie uległo logo oraz identyfikacja graficzna. Efekty widać już na oficjalnej witrynie internetowej.
Z opublikowanych informacji i grafiki wynika, że Euronet pożegnał się z żółtym. Zmianie uległa czcionka oraz kolorystyka logotypu - głęboki niebieski kolor został połączony z tzw. zielenią seaform. Autorzy projektu podkreślają, że w napisie wykorzystano też motyw flagi. Ma to na celu "utrwalenie wizerunku firmy jako marki flagowej".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Bankomaty zmienią oznakowanie
Rebranding Euronetu oznacza, że swój wygląd zmienią charakterystyczne bankomaty i wpłatomaty. Urządzenia te można spotkać na każdym kroku. Nie brakuje ich m.in. na dworcach kolejowych, galeriach handlowych, czy centrach dużych miast. Wyróżniający się żółty kolor urządzeń już niedługo zniknie jednak z polskiego krajobrazu.
Zmiany graficzne w Euronecie nastąpią stopniowo. Firma zaprezentowała nową markę na swej stronie internetowej, w social mediach oraz na nośnikach cyfrowych i trwałych. W ciągu najbliższych dwóch lat zmieni się oznakowanie bankomatów i wpłatomatów.
Czytaj również: 6-latek postrzelił nauczycielkę. "Pamiętam wyraz jego twarzy"