Ekipa potrafi zmonetyzować nawet porę roku. Lody, które wymyślił młody przedsiębiorca stały się najgorętszy produktem lata w Polsce. Ludzie sprzedawali nawet opakowania po tych lodach. Szaleństwo sięgnęło zenitu.
Friz nie zwalnia tempa w myśl zasady: kuj żelazo póki gorące. Czas na kolejną ekipową kooperację. Youtuber myślami jest już we wrześniu, kiedy to wystartuje rok szkolny. Młody przedsiębiorca wie, że w klasie "bajeranckie" szkolne gadżety to coś, czym można zaimponować rówieśnikom.
Czytaj też: Udało się! Zdobyliśmy lody Ekipy. Warte zachodu?
W sierpniu i we wrześniu na sklepowych regałach pojawi się około 6 mln zeszytów i teczek, które są efektem współpracy Ekipy i firmy Herlitz. Te produkty mogą okazać się szkolnym hitem 2021.
Ekipowe produkty papiernicze przebiją lody? Wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią, że taki scenariusz jest bardzo możliwy. W końcu Friz czegokolwiek nie dotknie, zamienia w złotówki.
Czy po zeszytach i teczkach przyjdzie czas na plecaki i piórniki? Zobaczmy. Ale jeżeli szał na produkty papiernicze dorówna temu towarzyszącemu lodom, to możemy spodziewać się dalszej współpracy marek.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.