Ponad 3 tys. różnych naczyń i akcesoriów kuchennych do użytku domowego, ale także restauracyjnego produkuje firma Fissman, która otworzyła pierwszy sklep w Polsce. Sieć pojawiła się w centrum handlowym Wola Park w Warszawie. Lokal o powierzchni 58,5 m kw. ma być dopiero początkiem ekspansji w Polsce.
- W 2018 r. planowane jest otwarcie 3 sklepów w Polsce. Rozważamy także otwarcie lokali w Blue City i Sadyba Best Mall - mówi w rozmowie z propertynews.pl Inna Ilienko, prezes zarządu Fissman.
Docelowo sieć myśli o 18 sklepach w Polsce. W tym celu Fissman rozmawia z Unibail-Rodamco Polska, zarządcą m.in. Arkadii, Galerii Mokotów oraz Wroclavii.
Sieć Fissman działała do tej pory na Ukrainie, w Niemczech, na Łotwie, w Rosji oraz w Kazachstanie. Obecnie obsługuje ponad 240 sklepów na całym świecie.
Zagraniczne sieci ściągają do Polski
W ostatnich miesiącach sporo mieliśmy w Polsce debiutów zagranicznych marek - zarówno handlowych, jak i gastronomicznych. Niedawno swoje pierwsze sklepy otworzyła sieć Dealz, która oferuje wszystkie produkty w cenie nie większej niż kilka złotych.
Od niedawna Polacy mogą spróbować także hamburgerów rodem ze Szwecji, za które odpowiada sieć Max Premium Burgers.
Nowością, która ma podbić polski rynek, jest także dyskont niespożywczy Tedi.
Od jesieni mocno chce ruszyć ze sklepami w Polsce szwedzki koncern odzieżowy Lindex. Firma wprawdzie już ma trzy sklepy na naszym rynku, ale teraz myśli o prawdziwej ekspansj - informował niedawno money.pl.