To nie lada gratka dla miłośników restauracji serwujących fast food. Operatorzy gastronomiczni Restaurant Brands International i McWin zapowiedzieli na najbliższą dekadę dużą ekspansję marek Popeyes i Burger King w Polsce, Czechach i w Rumunii. Oznacza to, że do kraju nad Wisłą zawita kolejna popularna sieć lokali gastronomicznych.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Burger King ma już wiele lokalizacji w całej Polsce. Zdecydowaną nowością dla polskiego konsumenta będzie Popeyes. Sieć restauracji założona w 1972 roku w Nowym Orleanie podbija cały świat. W tym momencie liczy już ponad 3,8 tys. lokali na świecie. Wiadomo już, że w najbliższych latach liczba ta znacząco wzrośnie.
Motywem przewodnim zestawów serwowanych w amerykańskiej sieci są kurczaki podawane w najrozmaitszej formie. Klienci nie będą jednak skazani na wybór kurczaka, gdyż restauracja serwuje również inne dania, takie jak m.in. smażone krewetki.
Jesteśmy zachwyceni, że zrealizowaliśmy nasz cel przy współpracy z McWin i jesteśmy przekonani, że ich ogromne doświadczenie w rozwoju działalności przełoży się na pomyślną ekspansję naszych kultowych marek w Europie Wschodniej – przyznał David Shear, prezes Restaurant Brands International Inc., spółki-matki Burger King i Popeyes.
Czytaj także: Nagranie z kościoła w Bytomiu. Ludzie pękają ze śmiechu
Popeyes w Polsce. Czy tak będą wyglądać ceny?
Popeyes nie podało jeszcze szczegółów na temat swoich restauracji w Polsce. Wiadomo jedynie, że sieć rozpocznie swoją działalność w naszym kraju w 2023 roku. Nie ujawniono jeszcze, które miasto otrzyma pierwszy lokal. Marka nie opublikowała również cennika, jednak łatwo można przeliczyć stawki, które płacą klienci w USA. W przeliczeniu z dolara na polskie złotówki cennik prezentuje się następująco:
- Kanapka Classic Chicken Sandwich ok. 30 zł,
- kanapka Deluxe Chicken Sandwich ok. 36 zł,
- 8 szt. nuggetsów ok. 21 zł,
- 24 szt. nuggetsów ok. 60 zł,
- zestaw krewetek z napojem ok. 24 zł.
Nie wykluczone, że ceny w Polsce będą niższe niż w USA. Cenniki innych restauracji fast food w naszym kraju (np. McDonald's) są zazwyczaj bardziej przyjazne cenowo od swoich amerykańskich odpowiedników.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.