Serial "Breaking Bad" produkowany był w latach 2008-2013 i dla wielu to jedna z lepszych pozycji, jeśli chodzi o dramaty kryminalne. Bryan Cranston wcielił się w postać Waltera White'a - niedocenianego nauczyciela chemii, u którego stwierdzono nieoperacyjnego raka płuc, co zmienia jego życie. Bohater grany przez Cranstona spotyka na swojej drodze nastoletniego dilera - tę rolę zagrał Aaron Paul.
Gwiazdy "Breaking Bad" założyły wspólny biznes. Specjalna więź dzięki serialowi
Wspólna praca na planie sprawiła, że Cranston i Paul nawiązali przyjacielskie stosunki. Wspólnie stworzyli też markę Dos Hombres, która zajmuje się produkcją mezcalu. To meksykański wysokoprocentowy napój alkoholowy o lekko słomkowym kolorze. Jedną z jego odmian jest dobrze znana w Polsce tequila.
W odróżnieniu od tequili, mezcal nie jest jednak destylatem sporządzonym ze sfermentowanego soku, lecz z całego rdzenia agawy.
W rozmowie z "Forbesem" Bryan Cranston zdradził, że początkowo nie był zbyt pozytywnie nastawiony do planu stworzenia nowej marki alkoholu. Do założenia biznesu przekonał go jednak Aaron Paul, który poznał kolegę z planu z Gregorio Velasco. Meksykanin przez niemal całe swoje życie zajmuje się produkcją mezcalu, pomagając lokalnej społeczności w miejscowości Oaxaca na południu kraju.
Zakochaliśmy się w atmosferze, kulturze i rodzinach, jakie żyją w Oaxaca w Meksyku. To oni tworzą naszą markę. To są niesamowici ludzie, niezwykle pracowici. Zapytaliśmy ich pewnego dnia, czego potrzebuje miasto i powiedzieli nam, że przydałby się nowy system wodociągów. Dos Hombres za to zapłacił, dzięki czemu mieszkańcy mają zupełnie nowy i zaawansowany technologicznie system wodociągów. Może z niego korzystać całe miasto - powiedział Cranston.
Cranston przyznał też, że wspólny biznes w zabawny sposób odmienił jego relacje z Paulem w porównaniu do "Breaking Bad". W serialu grany przez Walter White był mentorem dla Jessego Pinkmana. W przypadku prowadzenia działalności biznesowej stało się na odwrót.
W Dos Hombres nasze role się odwróciły. Tak naprawdę to Aaron stoi za tym wszystkim. On pierwszy wpadł na ten pomysł, wymyślił cały program promocji produktu w mediach społecznościowych. Wykonał niesamowitą pracę. Chemia, i to jest klucz do sukcesu, jaką stworzyliśmy przy okazji "Breaking Bad", jest i była bardzo silna. Zgadzamy się praktycznie we wszystkim - powiedział aktor.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.