NBP chwali się sukcesami na polu promocji Polski. Bank centralny poinformował o tym, że w ramach kampanii "Opowiadamy Polskę Światu" artykuł Prezesa NBP ukazał się m.in.: we francuskim dzienniku "L’Opinion", australijskim "Naszym Piśmie", filipińskim "The Philippine Business and News", a także w magazynie "Agefi" w Luksemburgu oraz na stronie internetowej Ambasady RP w Szwecji.
Narodowy Bank Polski opowiada światu Polskę. Prezes Adam Glapiński w artykule, który ukazał się w wymienionych przez NBP tytułach, tłumaczy Polski cud gospodarczy. Mówi, że kluczem do sukcesu Polski była wielka pracowitość i energia Polaków. W artykule autorstwa Glapińskiego czytelnicy z całego świata mogą przeczytać, że Polska gospodarka szybko i systematycznie nadrabia dystans wobec bogatszych krajów europejskich, czego efektem jest coraz wyższy poziom życia Polaków. A to wszytko mimo rozbiorów, wojen i kilkudziesięciu lat Polski Ludowej.
Czytelnicy tekstu Glapińskiego mogli też przeczytać, jak świetnie Polska radzi sobie z koronakryzysem. A do tego równie super dała sobie radę z innymi kryzysami ekonomicznymi.
Polska staje się coraz silniejszym gospodarczo krajem, który po całych dekadach zmagań z niekorzystnymi uwarunkowaniami geopolitycznymi i historycznymi systematycznie umacnia swoją pozycję w Europie – czytamy w artykule Glapińskiego.
Czytaj też: Bralczyk się załamie. Błąd na monecie NBP
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.