Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
aktualizacja 

Hit na poczcie. Polacy się rzucili. Wyprzedano 70 proc.

56

Poczta Polska wprowadziła do sprzedaży drugą emisję kolekcji Kryptoznaczka o nazwie "W przestworzach". Już pierwszego dnia sprzedało się około 70 proc. kryptowalorów. "To dobra wiadomość dla polskiej firmy z tradycjami, która walczy o przetrwanie" - analizuje Strefa Biznesu.

Hit na poczcie. Polacy się rzucili. Wyprzedano 70 proc.
Poczta Polska (Getty Images, SOPA Images)

Blisko rok po prezentacji pierwszej kolekcji Kryptoznaczka "Polska w kosmosie" Poczta Polska postanowiła wdrożyć nowe wydanie o nazwie "W przestworzach". Najnowsza edycja 2.0 składa się z czterech kategorii Kryptoznaczków, czterech kategorii Kryptokopert i Kryptofolderu. Łączny nakład to 20 200 szt.

Pierwszego dnia sprzedało się około 70 proc. kryptowalorów - informuje biuro prasowe Poczty Polskiej, które cytuje Strefa Biznesu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Halo Polacy". Ten kraj to niezwykły twór kulturowy. "Skomplikowane"

Serwis zauważa jednocześnie, że jest to dobra wiadomość dla Poczty Polskiej. Zauważono jednocześnie, że podmiot przeżywa problemy finansowe i może mieć kłopot z utrzymaniem dotychczasowego poziomu zatrudnienia.

Czym jest Kryptoznaczek?

Kryptoznaczek to tradycyjny znak opłaty pocztowej. Dołączona jest do niego etykieta z adresem publicznym portfela oraz frazą klucza prywatnego portfela, zawierającego token NFT Kryptoznaczka.

Kryptoznaczek to wyraz przywiązania do tradycyjnej roli poczty i otwartości na rozwój w dziedzinie NFT, którą pomyślnie wykorzystują polskie i zagraniczne organizacje, uatrakcyjniając swoją ofertę. Poczta Polska to firma, która większości z nas kojarzy się z tradycją i bogatą, blisko pięciowiekową historią. Czasy się jednak zmieniają, a my idziemy z duchem czasu. Dostosowujemy swoją działalność do realiów cyfryzującego się świata, co znajduje wyraz choćby w projekcie Kryptoznaczka - mówił jakiś czas temu Krzysztof Falkowski, prezes Poczty Polskiej.

Głos zabierał też wiceprezes Poczty Polskiej. - Wydanie Kryptoznaczków traktujemy jako nowatorski element promocji filatelistyki, szczególnie wśród osób, które preferują nowocześniejsze formy rozrywki. Poprzez nasze smartfony możemy załatwić coraz więcej codziennych spraw, a dzięki rozwojowi cyfrowego kolekcjonerstwa – zastąpić np. konwencjonalne klasery. Otwieramy się na młodszych Klientów, którzy obserwują nowinki technologiczne i podążają za nowymi trendami. Ogromne zainteresowanie naszym projektem unaocznia, że to dobra decyzja i właściwy kierunek zmian - zaznaczał Wiesław Włodek, cytowany przez poczta-polska.pl.

Kolekcja Kryptoznaczka 2.0
Kolekcja Kryptoznaczka 2.0 (Poczta Polska)
Autor: MDO
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Wjechał w armatkę śnieżną w Krynicy-Zdroju. 13-latek nie żyje
Nietypowy widok w lesie. "Natura potrafi zaskakiwać"
Dwie rosyjskie rafinerie bez ropy? Skuteczny atak Ukrainy
Myje się dwa razy w tygodniu. "Mam obawy, że brzydko pachnę"
Robert Karaś będzie reprezentować azjatycki kraj. "Zrobię to z dumą"
Wjechał na oblodzone jezioro. Auto utknęło na środku
Poruszające sceny. Tak dzieci pożegnały zamordowanego księdza
Pierwsze takie nagranie przelotu Falcona 9. "Potrafi nieźle huknąć"
"Klucz do skutecznej obrony". Mówi, co powinna robić Polska
Nagi mężczyzna w masce zaczepia kobiety. "Wyglądał jak obłąkany"
Rosjanin błagał o litość. Pokazali nagranie w sieci
Wyniki Lotto 21.02.2025 – losowania Euro Jackpot, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić