W czwartek w Centrum Handlowym Wola Park działalność zainaugurowało pierwsze Studio Planowania Ikea. Popularna sieć sklepów planuje uruchomić w naszym kraju łącznie osiem punktów tego typu. Będą to miejsca, w których klient będzie mógł skonsultować się z pracownikiem ws. wyposażenia kuchni, łazienki czy sypialni.
Studio Planowania Ikea pojawi się również w:
- Rzeszów w Millenium Hall,
- Kielce w Galerii Echo,
- Olsztyn w Galerii Warmińskiej,
- Zielona Góra w Focus Mall,
- Bielsko-Biała w Gemini Park,
- Częstochowa w Galerii Jurajskiej,
- Toruń w Atrium Copernicus.
W Studiu Planowania Ikea na klientów czekać będą wykwalifikowani projektanci wnętrz. Wariant podstawowy usługi jest bezpłatny, a na rozmowę można się umówić poprzez stronę internetową sklepu i zakładkę "Planowanie".
Ikea podpowie, jak urządzić mieszkanie
"W Studiu Planowania można zaprojektować swoją nową kuchnię, szafę, czy garderobę wspólnie z projektantem lub omówić projekt wcześniej już opracowany samodzielnie za pomocą programów do planowania Ikea dostępnych online. Przykładowo przy projektowaniu kuchni do wyboru są dwie opcje: podstawowa oraz rozszerzona" - informuje Ikea.
Polityk twardo o Morawieckim. "Tam nie było Terleckiego, pani Witek"
Wersja podstawowa jest bezpłatna i obejmuje 45-minutową konsultację, w trakcie której specjalista sprawdzi przygotowaną przez nas koncepcję, dopracuje jej szczegóły i odpowie na pytania.
Wariant rozszerzony to koszt 79 zł. Obejmuje on 2-godzinne spotkanie, w trakcie którego projektant zaplanuje ustawienie mebli i sprzętów AGD, doradzi funkcjonalne rozwiązania, od podstaw wykona projekt 3D, a także przygotuje szkic zamówienia z wyceną produktów wraz z usługą transportu, montażu oraz instalacji AGD.
Klient nasz pan
- Obecnie w ramach naszych planów dotyczących zwiększania dostępności, skupiamy się na nowych modelach dotychczasowych inwestycji – głównie pod kątem powstawania miejsc spotkań z klientami. Poprzez Studio Planowania IKEA chcemy zaproponować naszym klientom nową formę spotkania, która, mamy nadzieję, przybliży im ofertę IKEA i odpowie na aktualne potrzeby i zmieniające się warunki - mówi Małgorzata Bochenek, dyrektorka ds. transformacji i rozwoju biznesu w Ikea Retail Polska.