Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Adam Dąbrowski
Adam Dąbrowski | 

IKEA wyczuła potencjał w misiu z Zakopanego. Internauci zachwyceni

14

Ostatnie nagranie zakopiańskiej artystki Hanny Turnau z Krupówek obiło się szerokim echem w mediach. Nie trzeba było długo czekać na odpowiedź marketingowców, którzy wyczuli potencjał w tej kuriozalnej sytuacji.

IKEA wyczuła potencjał w misiu z Zakopanego. Internauci zachwyceni
Miś stał się hitem Internetu (Facebook, Instagram, Hanna Turnau, IKEA)

Przypomnijmy, że w ostatni weekend Hanna Turnau na swoim profilu na Instagramie opublikowała film z Krupówek. Kiedy aktorka próbowała nagrać self-tape, w pewnym momencie wtrącił się mężczyzna w kostiumie białego misia, który zarządał od niej zapłaty za nagrywanie.

Kiedy chcesz nagrywać self-tape na Krupówkach lepiej weź gotówkę. Z życia wzięte - napisała w opisie nagrania, które opublikowała na swoim profilu na Instagramie, Hanna Turanu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Młodzi nie chcą już do Warszawy. Wskazali, gdzie żyje im się lepiej

Filmik wywołał ogromne oburzenie zachowaniem mężczyzny, naciągacza - oczywiście wyłudzał pieniądze od turystów nielegalnie, a także nie był nawet mieszkańcem Zakopanego. Podobno regularnie dostaje za to mandaty, ale nic sobie z tego nie robi.

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Marketingowy potencjał misia dostrzegła IKEA, która w nowym poście na social-mediach reklamuje swojego misia pluszowego.

Real-time marketing to strategia, w której przedsiębiorstwo dostosowuje swoje kampanie reklamowe do bieżących wydarzeń, trendów i sytuacji społecznych. Celem jest szybkie dotarcie do grupy docelowej i wykorzystanie aktualnych zjawisk w celu zwiększenia efektywności działań marketingowych. Istotne elementy to monitorowanie trendów, natychmiastowa reakcja na okazje, dostosowanie treści reklamowych, interakcje na mediach społecznościowych i ewentualne dostosowanie oferty.

Pluszak ze szwedzkiego sklepu w przeciwieństwie do tego zakopiańskiego, "pozwala sobie robić zdjęcia".

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Poczucie humoru oraz pomysłowość zespołu marketingowego została bardzo doceniona przez internautów:

Brawo dla twórcy tej reklamy... Dobra reklama dźwignią handlu... W punkt i w czas - napisał Tomek
Absolutnie nie wiem o co chodzi z tym misiem zakopca ale marketingowca macie niezłego - pisze Magda
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Skandaliczna interwencja w Gdańsku. "Nie jestem zwykłym psem"
"Straszna tragedia". Szkoła żegna 14-letnią Natalię
Banan i kawałek taśmy klejącej. Kontrowersyjne dzieło sprzedane za miliony
Lewandowski nigdy nie był tak szczery. Otrzymał ważny telefon
Mieszkają w Polsce, a pracują w Niemczech. Opowiedzieli o zarobkach
Starych samochodów nie będzie można naprawić? Komisja Europejska wyjaśnia
To odróżnia Ronaldo od Messiego. Laureat Złotej Piłki wskazał szczegół
Robert Lewandowski idzie po Złotą Piłkę? Znany portal pokazał swój ranking
Białoruska propaganda straszy Polską. "Demony chcą przejąć Białoruś"
Świebodzin zdetronizowany. Nowy pomnik Jezusa będzie dużo wyższy
Pożar Biedronki. Sklep niemal doszczętnie spłonął
Groźna sytuacja na pokładzie samolotu. Ursula von der Leyen udzieliła pierwszej pomocy pasażerowi
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić