Przypomnijmy, że w ostatni weekend Hanna Turnau na swoim profilu na Instagramie opublikowała film z Krupówek. Kiedy aktorka próbowała nagrać self-tape, w pewnym momencie wtrącił się mężczyzna w kostiumie białego misia, który zarządał od niej zapłaty za nagrywanie.
Kiedy chcesz nagrywać self-tape na Krupówkach lepiej weź gotówkę. Z życia wzięte - napisała w opisie nagrania, które opublikowała na swoim profilu na Instagramie, Hanna Turanu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Filmik wywołał ogromne oburzenie zachowaniem mężczyzny, naciągacza - oczywiście wyłudzał pieniądze od turystów nielegalnie, a także nie był nawet mieszkańcem Zakopanego. Podobno regularnie dostaje za to mandaty, ale nic sobie z tego nie robi.
Marketingowy potencjał misia dostrzegła IKEA, która w nowym poście na social-mediach reklamuje swojego misia pluszowego.
Real-time marketing to strategia, w której przedsiębiorstwo dostosowuje swoje kampanie reklamowe do bieżących wydarzeń, trendów i sytuacji społecznych. Celem jest szybkie dotarcie do grupy docelowej i wykorzystanie aktualnych zjawisk w celu zwiększenia efektywności działań marketingowych. Istotne elementy to monitorowanie trendów, natychmiastowa reakcja na okazje, dostosowanie treści reklamowych, interakcje na mediach społecznościowych i ewentualne dostosowanie oferty.
Pluszak ze szwedzkiego sklepu w przeciwieństwie do tego zakopiańskiego, "pozwala sobie robić zdjęcia".
Poczucie humoru oraz pomysłowość zespołu marketingowego została bardzo doceniona przez internautów:
Brawo dla twórcy tej reklamy... Dobra reklama dźwignią handlu... W punkt i w czas - napisał Tomek
Absolutnie nie wiem o co chodzi z tym misiem zakopca ale marketingowca macie niezłego - pisze Magda