oprac. Patryk Skrzat| 
aktualizacja 

Ikea zareagowała na książęcy ślub. Hit internetu

3

"Nie martw się, HARRY jest wciąż dostępny" - jednym wpisem na Facebooku polski oddział sieci Ikea zgarnął kilka tysięcy interakcji. Mowa jednak nie o brytyjskim księciu, a o krześle.

Ikea zaliczyła "złoty strzał" w mediach społecznościowych
Ikea zaliczyła "złoty strzał" w mediach społecznościowych (flickr.com, Hakan Dahlstrom (CC BY 2.0))

Tzw. Real Time Marketing, czyli niezgrabnie brzmiący po polsku marketing czasu rzeczywistego, jest chętnie wykorzystywany w branży reklamowej. Chodzi o to, by wykorzystać duże wydarzenie do zrobienia szumu wokół swojej marki. Tym razem wybiła się w ten sposób sieć Ikea.

Polski oddział szwedzkiego giganta meblowego wrzucił post, w którym informuje wszystkich zmartwionych, że HARRY wciąż jest dostępny. Zbieżność nazwy własnej krzesła z imieniem brytyjskiego księcia wystarczyła, by post Ikei polubiły i udostępniły tysiące internautów.

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Ikea nie jest pierwszą firmą w Polsce, która podbiła internet w ten sposób. W 2017 r. sporym echem w Polsce odbiła się akcja z koszulkami wykorzystującymi motyw "córki leśnika".

Zobacz także: Ślub Meghan Markle i księcia Harry'ego - Brytyjczycy oszaleli na punkcie królewskiej pary

Polskie firmy masowo produkowały także treści w mediach społecznościowych, które nawiązywały do wizyty Donalda Trumpa w Polsce.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić