Tzw. Real Time Marketing, czyli niezgrabnie brzmiący po polsku marketing czasu rzeczywistego, jest chętnie wykorzystywany w branży reklamowej. Chodzi o to, by wykorzystać duże wydarzenie do zrobienia szumu wokół swojej marki. Tym razem wybiła się w ten sposób sieć Ikea.
Polski oddział szwedzkiego giganta meblowego wrzucił post, w którym informuje wszystkich zmartwionych, że HARRY wciąż jest dostępny. Zbieżność nazwy własnej krzesła z imieniem brytyjskiego księcia wystarczyła, by post Ikei polubiły i udostępniły tysiące internautów.
Ikea nie jest pierwszą firmą w Polsce, która podbiła internet w ten sposób. W 2017 r. sporym echem w Polsce odbiła się akcja z koszulkami wykorzystującymi motyw "córki leśnika".
Zobacz także: Ślub Meghan Markle i księcia Harry'ego - Brytyjczycy oszaleli na punkcie królewskiej pary
Polskie firmy masowo produkowały także treści w mediach społecznościowych, które nawiązywały do wizyty Donalda Trumpa w Polsce.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl