Spółdzielnia Mleczarska "Kamos" działa od 1945 roku. Przez wiele lat produkowania swoich wyrobów nie zdobyła tak ogromnej popularności, jak za sprawą ruchu marketingowego z zeszłego roku. 27 listopada 2020 roku światło dzienne ujrzał najnowszy kalendarz sygnowany logiem zrzeszenia, który przyniósł mu ogólnopolski rozgłos. Post w mediach społecznościowych dotarł do ponad miliona odbiorców.
Kalendarz został stworzony w bardzo ironiczny sposób. Autorzy okazali się nieprzewidywalni i nie umieścili w nim wielkich zdjęć pięknie wyeksponowanych produktów. Główne role zostały obsadzone przez często komicznie przedstawione zwierzęta, a wyroby zajęły drugi plan. Nietypowe podejście zdobyło serca polskich internautów. Humorystyczny projekt niespodziewanie stał się najpopularniejszym kalendarzem polskiego internetu.
Czytaj także: Z aptek znika popularny preparat. Oto powód
Po ubiegłorocznym sukcesie spółdzielnia postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom internautów. 8 listopada na jej fanpage'u na Facebooku pojawiła się kolejna odsłona kultowego kalendarzu. Po raz kolejny nie zabrakło zwierząt w komicznych przebraniach. Autorzy zachowali stylistykę z poprzedniego roku i zrezygnowali z nadmiernego profesjonalizmu.
Internauci wniebowzięci
Stworzenie kolejnej edycji kalendarza okazało się strzałem w dziesiątkę. Spółdzielnia po raz kolejny trafiła w gusta internautów, a o sprawie zrobiło się głośno w całym polskim internecie. Wśród wielu komentujących nie brakowało osób, które nie mogą doczekać się zakupu wyjątkowego kalendarza. Ten będzie można nabyć za kilka dni zarówno stacjonarnie jak i online.
Biorę bez dwóch zdań! Czekamy na link do sprzedaży! - skomentował internauta.
Jest jeszcze lepszy niż 2021, na wesoło i chyba nikt nie będzie doszukiwał się podtekstów politycznych - pochwalił komentujący.