MLE Collection, czyli autorska marka odzieżowa Kasi Tusk, cieszy się coraz większą popularnością w naszym kraju. Firma ma jasno określoną wizję, a nad jakością tych limitowanych kolekcji czuwają lokalni wytwórcy. Ich wiedza pozwala MLE Collection na odnalezienie balansu między wysoką jakością a przystępną ceną. MLE to efekt pracy warsztatu wyłącznie rodzimych zakładów krawieckich. Niezwykle ważna dla blogerki jest także kwestia ekologi.
Jak podkreśla Kasia Tusk, MLE spełnia kryteria marki ekologicznej z wielu powodów. Nadprodukcja, która jest uznawana przez specjalistów za największy grzech marek odzieżowych, kompletnie nie istnieje w MLE.
Koszty szycia ubrań wysokiej jakości w zrównoważony sposób są tak wysokie, że nie utrzymałybyśmy obecnych cen, gdybyśmy miały wliczać w nie koszt nadprodukcji i utylizacji niesprzedanych produktów - tłumaczy autorka.
Blogerka podkreśla, że MLE wychodzi naprzeciw wyzwaniom ekologicznym z podniesioną głową, czystym sumieniem i bez lęku. Oprócz tego Katarzyna Tusk chce iść o krok dalej i za kilka rusza z nowym projektem.
W przyszłym tygodniu ruszam z platformą gdzie będzie można kupić ubrania z drugiego obiegu, ale w takiej formie jakiej od zawsze mi brakowało. Mówiąc wprost: nie trzeba będzie szukać, aby znaleźć właśnie to czego potrzebujesz - napisała w komentarzach w swoim blogu.
W komentarzach wiele osób pochwaliło Kasię Tusk za pomysł nowego biznesu. Internauci sami twierdzą, że już starają się szukać ubrań z tzw. drugiego obiegu.
Nie można być obojętnym na to co dzieje się na świecie, klimat, niewolniczą pracę… I dochodzę do przekonania, że lepiej mieć w szafie mniej ubrań, ale lepszej jakości i uczciwiej wykonanych. Pozdrawiam - czytamy.
Nowy biznes Kasi Tusk. Są pierwsze informacje
W komentarzach Kasia Tusk uchyliła nieco rąbka tajemnicy i opowiedziała, jak będzie funkcjonować jej nowy biznes. W skrócie polega to na tym, że kilka wyspecjalizowanych w szukaniu rzeczy z drugiej ręki stylistek wyszukuje w różnych źródłach perełek z drugiego obiegu.
Wyszukujemy produkty, sprawdzamy ich jakość, oceniamy to, czy są "na czasie", odświeżamy, ewentualnie poprawiamy u krawcowej, tak aby dać Wam finalnie pełnowartościowy produkt - podkreśla.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.