Klienci Biedronki wymieniają się promocjami w ramach Shakeomatu na grupach na Facebooku. Wirtualna Polska informuje, że w mediach społecznościowych można znaleźć posty pokroju "Szukam kopytek".
Reakcje zazwyczaj pojawiają się bardzo szybko. Inni internauci dzielą się swoimi kuponami. By jednak je zrealizować, trzeba posiadać też numer karty Biedronki osoby, która wygenerowała promocję.
Wymienianie się kuponami na Facebooku jest coraz popularniejsze. - Mój rekord to 25 wykorzystanych rabatów jednego dnia - przekazała w rozmowie z Wirtualną Polską pani Agata.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Dzięki takiej wymianie zdołała już zaoszczędzić aż 150 złotych! Klientka nie ukrywa, że szukanie ofert jest czasochłonne, bo potrafi zająć nawet dwie godziny dziennie, ale mimo wszystko nie odstępuje od tej praktyki. Zaoszczędzone pieniądze odkłada natomiast na wakacje.
Biedronka wie o procederze
Sieć Biedronka twierdzi, że korzystanie z aplikacji pozwala wszystkim klientom na to, by zaoszczędzić co miesiąc prawie 430 milionów złotych!
Grupy społecznościowe, których użytkownicy wymieniają się ofertami specjalnymi, przypisanymi do ich konta Moja Biedronka, powstały zaraz po uruchomieniu przez nas aplikacji Biedronka. Wiemy o ich istnieniu praktycznie od momentu ich powstania - przekazał w rozmowie z "Rzeczpospolitą" dyrektor ds. Rozwoju Relacji z Klientem i Cyfryzacji w Biedronce Marek Złakowski.
Zaznaczył też, że korzystanie z promocji jest dozwolone do celów własnych i niekomercyjnych. Handel wymienny, do którego dochodzi na grupach, wpisuje się więc w te zasady.