Klienci restauracji McDonald's potrafią zrobić wszystko dla ulubionej kanapki. Pokazały to między innymi gigantyczne kolejki po kanapkę drwala, czy ogólnopolski protest przeciwko wycofaniu Kurczakburgera z oferty. Tym razem wielu konsumentów postanowiło wypróbować nowego burgera.
McDonald's może pochwalić się kolejnym udanym ruchem. W singapurskich restauracjach popularnej sieci pojawił się Chick ‘N’ Cheese burger. Szeroko reklamowana w mediach społecznościowych kanapka stała się spożywczym obiektem pożądania wielu klientów. Ci chcieli sprawdzić, co tym razem zaproponował im gigant.
Chick ‘N’ Cheese burger niewątpliwie wyróżnia się swoją ekskluzywnością. Kanapka dostępna jest tylko w singapurskich restauracjach McDonald's. Składa się z chrupiącego kurczaka, sałaty, dżemu ze słodkich pomidorów i papryki oraz ze smażonego sera mozzarella. Wraz z burgerem w nowym menu pojawiły się również frytki Pizza McShaker Fries i udka z kurczaka Ha! Drumlets.
Czytaj także: "Orgia" przed Radiem Maryja. Zaroiło się od policji
Kanapka podzieliła klientów
Chick ‘N’ Cheese burger znalazł zarówno swoich miłośników, jak i przeciwników. Entuzjaści dania mają nadzieje, że to wejdzie na stałe do oferty McDonald's. Wielu osobom nie spodobało się jednak połączenie smaków kurczaka, sera oraz dżemu pomidorowo-paprykowego. Sceptycy za minus uznawali również brak dostępności kanapki poza Singapurem. Niezależnie od opinii ciekawość konsumentów spowodowała i tak wysoki popyt na nowość w ofercie.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.