Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

pogoda
Warszawa
11°
Kamil Różycki
Kamil Różycki | 

Kolejna afera w Zakopanem. Tym razem poszło o przeterminowane jedzenie

216

Po raz kolejny Zakopane staje się miejscem niechlubnego zachowania wobec turystów. Tym razem sprawa dotyczyła jednej z budek sprzedających fast food. Pracująca tam kobieta najpierw nabiła niewłaściwe danie na kasę, następnie sprzedała przeterminowany produkt, by ostatecznie nie przyjąć zwrotu.

Kolejna afera w Zakopanem. Tym razem poszło o przeterminowane jedzenie
Kolejna afera w Zakopanem. Tym razem poszło o przeterminowane jedzenie (Getty Images, TikTok, Mike_Pellinni)

W ostatnim czasie Zakopane nie ma najlepszej passy promocyjnej. Przed kilkoma tygodniami bohaterem sieci stał się jeden z wielu chodzących po Krupówkach mężczyzna, przebrany za niedźwiedzia. Po podejściu i zarządaniu zapłaty od do turystyki nagrywającej na ulicy film stał się symbolem stereotypu o chciwych mieszkańcach Podhala.

Teraz ponownie przesąd ten wraca do łask. Wszystko za sprawą prowadzącej kanał Agatestuje_ na platformie Tiktok. Opowiedziała ona o swoim starciu z nieuczciwą sprzedawczynią fast foodów w Zakopanem. Cała sprawa dotyczyła przeterminowanych i spalonych zapiekanek, których reklamacji nie chciano przyjąć.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Górale o misiu z Zakopanego. "Dla mnie to jest absurd"
Jak wiecie zawsze działam w interesie nas zwykłych konsumentów. Polecam Wam dobre miejscówki, jednak to, co wydarzyło się dziś. Nie może obejść się bez echa. Wydajemy swoje ciężko zarobione pieniądze, więc nie chcemy otrzymywać g****. Jestem w mocnym szoku. - czytamy w opisie pod filmem.

Wszystko poszło nie tak

Jak dowiadujemy się z filmu, w czasie wspólnych wakacji z rodziną, twórczyni kanału postanowiła zjeść zapiekankę. Jej wybór padł na jedną z wielu budek w mieście, sprzedających tego typu przekąski. Jak się później okazało, kobieta bardzo szybko pożałowała tej decyzji. Już od samego początku wszystko szło bowiem nie tak, jak powinno.

Młoda sprzedawczyni skasowała bowiem kobietom o jedną zapiekankę za dużo. Po zwróceniu uwagi, że zamówienie się nie zgadza, miała jednak stwierdzić, że produkt nabiła na kasę, przez co nie może go już zmienić. Jak opowiada twórczyni filmu, nie chciała robić problemu młodej kobiecie i zgodziła się wziąć dodatkową zapiekankę na wynos.

@wyzszy_instytut_smaku

Jak wiecie zawsze działam w interesie nas zwyklych konsumentów. Polecam Wam dobre miejscówki, jednak to co wydarzyło się dziś. Nie może obejść się bez wcha. Wydajemy swoje ciężko zarobione pieniądze, więc nie chcemy otrzymywać g**** Jestem w mocnym szoku. #zakopane #scam

♬ dźwięk oryginalny - AGATESTUJE_
Trwa ładowanie wpisu:tiktok

Tutaj sprawa się komplikuje, ponieważ po jej otrzymaniu tiktokerka zauważyła, że produkt jest przeterminowany aż o 4 dni. Natomiast druga, otrzymana do spożycia zapiekanka była praktycznie spalona. W efekcie między twórczynią filmu a sprzedawczynią wywiązała się dyskusja.

Sprzedająca zapiekanki dziewczyna, miała stanowczo odmówić przyjęcia reklamacji. Ponadto z słów Agatestuje_, można wywnioskować, że wspomniana zapiekanka została przypalona celowo w akcie zemsty. Całe starcie zakończyła dopiero groźba poinformowaniem sanepidu, która spowodował zwrot gotówki.

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Robinho wziął się do pracy w więzieniu. Wiadomo, co robi
Prezydent Argentyny żartuje z Neymara. Internet płonie od jego wpisów
Przepiszą podręczniki? Sensacja na Wyspach
Dyrektor LP wydał polecenie. Trwa akcja Straży Leśnej w polskich lasach
Miss upadła na ulicy. Druzgocąca diagnoza dla 27-latki
Był kościół, jest basen. Niezwykły widok w Londynie
"Nie odda ulubionej zabawki". Ekspert pewny ws. Putina
Wstrząsające nagranie z Seulu. Motocyklista wpadł do dziury. Nie żyje
Kiedy przycinać aronię? Termin już blisko
"Każdy chciałby znaleźć się na pierwszej linii". Rosyjski duchowny szokuje
Rekordowy wynik 33. Finału WOŚP. Jurek Owsiak podał kwotę
Rzecznik Kremla o dialogu z USA. "Pragmatyczny i konstruktywny"
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić