Grupa Sallling, właściciel sieci Netto, przejęła sklepy Tesco w Polsce. Firma nie zamierza czekać 18 miesięcy, żeby dokończyć rebranding. W punktach Tesco już zaczynają się olbrzymie wyprzedaże całego asortymentu
Czytaj także: Tesco znika z Polski. Sieć zastąpi znany dyskont
Netto przejmuje Tesco. Szalone wyprzedaże
Per Bank, CEO Grupy Salling opublikował filmik na portalu LinkedIn z jednego ze sklepów, który wkrótce zostanie zamknięty. Na nagraniu widać, że przecenione zostało dosłownie wszystko, a tłumy klientów już korzystają z promocji.
Wyprzedaże mają trwać około 5-6 tygodni. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, kupić będzie można nawet regały i inny sklepowy sprzęt. Po tym czasie duże sklepy zostaną podzielone na dwa mniejsze - informuje Per Bank.
Salling Group w Europie postawiła już 1100 placówek Netto, z czego co trzecia znajduje się w Polsce. Teraz zakupiła 301 polskich sklepów Tesco, z 320 istniejących. 12 marca UOKiK wydała zgodę na przejęcie polskiej części biznesu.
Rebranding rozpoczął się w kwietniu. Netto ma tylko 18 miesięcy na korzystanie z marki Tesco, dlatego firma od razu zaczęła działania w tej kwestii. W procesie rebrandigu Salling wspomaga firma Gordon Brothers.