Jak czytamy oficjalnym komunikacie Grupy Żywiec, nadchodzące miesiące przyniosą szereg innowacji odpowiadających na oczekiwania i potrzeby konsumentów. Jako pierwsze zostały odświeżone szaty graficzne na butelkach i puszkach piwa Żywiec, które w dalszym ciągu nawiązują do tradycji, jednak sposób ich przedstawienia jest teraz bardziej dynamiczny.
Nowe etykiety na butelkach Żywiec symbolem witalności i radości
Czerwony wyrazisty logotyp, tłoczenia i charakterystyczna tańcząca para. Grupa Żywiec przedstawiła nowe grafiki na etykietach swoich produktów. "Tańczące postaci zyskały dynamikę, przywrócono im również tradycyjne atrybuty krakowskiego stroju. Wzmocniona para symbolizuje wartości marki Żywiec: Witalność oraz radość ze wspólnego cieszenia się życiem" - czytamy w komunikacie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Czytaj także: Weź pomarańcze i pędź pod prysznic. Efekt zwala z nóg
Żywiec to jedna z popularniejszych marek piwnych na polskim rynku, jednak ona także potrzebowała odświeżenia. Teraz etykiety butelek i puszek piwa Żywiec są bardziej wyraziste i nowoczesne.
- Nowa szata graficzna Żywca to pierwsza z nadchodzących zmian, jakie przygotowaliśmy dla konsumentów w tym roku. Na rynku tak konkurencyjnym, jak polski, ikoniczna marka, jaką jest Żywiec, potrzebuje unikalnej i spójnej identyfikacji wizualnej oddającej jej charakter, żeby skutecznie odróżnić się od innych marek piwnych - wyznaje Senior Brand Manager Monika Staszak.
Piwa Żywiec w butelkach zwrotnych
Podążając za duchem zrównoważonego rozwoju, Grupa Żywiec postanowiła wdrożyć ekologiczne rozwiązania. Wszystko to w trosce o środowisko i potrzeby konsumentów. Firma oświadczyła, że wszystkie warianty piwa żywiec Jasne Lekkie będzie można nabyć w butelkach zwrotnych, a zamiast plastikowych etykiet pojawią się papierowe.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.