Litewska Maxima Grupe, właściciel sieci supermarketów Stokrotka i spożywczego sklepu internetowego Barbora, uruchomiła właśnie w Polsce kolejny sklep. Jest to internetowa drogeria Azeta, która jest jedną z popularniejszych marek w krajach bałtyckich. Dotąd działała na Litwie, Łotwie i Estonii. Firma liczy, że do końca tego roku osiągnie nad Wisłą 20 mln zł przychodów.
W ofercie sklepu internetowego Azeta.pl znajdują się kosmetyki, suplementy diety, witaminy oraz artykuły dla dzieci, kobiet w ciąży i młodych mam ponad 100 marek. Firma mówi, że jej atutem jest szybka dostawa. Klient, który dokona zakupu w sklepie Azeta mogą liczyć na dostawę w ciągu doby, a na terenie Warszawy - jeszcze tego samego dnia.
Nowa drogeria. Konkurencja dla Rossmanna i Hebe
W związku z uruchomieniem e-drogerii w Polsce Azeta planuje zatrudnienie w naszym kraju kilkudziesięciu osób.
Grupa kapitałowa Maxima Grupe posiada w Polsce sieć supermarketów Stokrotka (ponad 720 placówek), a od stycznia też e-sklep z żywnością Barbora.pl, który działa na terenie Warszawy i okolic.