Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Marcin Lewicki
Marcin Lewicki | 
aktualizacja 

Kuriozalny baner NBP. "Ceny prawie się nie zmieniły"

164

Narodowy Bank Polski jest już nie tylko głównym organem finansowym w kraju. Od kilku miesięcy NBP zajmuje się również tworzeniem kuriozalnie brzmiących banerów. "Dzięki NBP już od 4 miesięcy ceny prawie się nie zmieniły" - tak brzmi najnowszy z nich, umieszczony w Warszawie.

Kuriozalny baner NBP. "Ceny prawie się nie zmieniły"
Narodowy Bank Polski znów zaskakuje kuriozalną kampanią banerową (Twitter)

Gigantyczne banery na gmachu NBP na pl. Powstańców Warszawy stają się legendarne. Instytucja zarządzana przez Adama Glapińskiego robi wszystko, aby przekonać Polaków, że nie stoi za wysoką inflacją i zawzięcie walczy o nasze dobro.

Narodowy Bank Polski wieszał już ogromny baner (którego koszt według Money.pl przekroczył nawet 300 tysięcy złotych) informujący o "przyczynach inflacji". Teraz NBP ogłasza, że dzięki jej polityce... "ceny od 4 miesięcy prawie się nie zmieniły".

Dzięki NBP Polska jest na dobrej drodze, już od 4 miesięcy ceny prawie się nie zmieniły! - głosi kuriozalny baner, który można by uznać za fejk. Okazuje się że, baner rzeczywiście wisi w w Warszawie.
Trwa ładowanie wpisu:twitter

Internauci nie mają litości dla Glapińskiego i NBP

Ogromne pieniądze wydane na kontrowersyjny baner już wzbudziły szok internautów. Komentujący śmieją się, że "prawie robi wielką różnicę", dodając komentarze zawierające m.in. emotikony o nazwie "twarz ze łzami radości".

Emotikony "twarz ze łzami radości"
Emotikony "twarz ze łzami radości" (Twitter)

Niektórzy są zbulwersowani, że Narodowy Bank Polski "znów wydaje pieniądze na głupoty".

Kogoś by zamrozili w PRL i teraz odmrozili, to poczułby się swojsko — pisze jeden z internautów.

Wśród komentarzy nie brakuje zresztą porównań do propagandy rodem z minionej epoki. "Wracamy do czasów bareizmów, to baner żywo wyjęty z Misia" zauważają internauci i śmieją się z działań NBP.

Niektórzy zastanawiają się, po jakie narzędzia sięgnie jeszcze Adam Glapiński i Narodowy Bank Polski, aby przekonać Polaków, że skutecznie walczy z inflacją.

Ciekawe dokąd ta droga prowadzi? - pyta na Twitterze dziennikarz Sławomir Matczak.

Podobnie jak w przypadku poprzednich banerów, NBP nie informuje, jaki jest oficjalny koszt przeprowadzenia kampanii na bazie wielkoformatowej reklamy.

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Skrajnie osłabiony senior w Gdańsku. Jej reakcja uratowała życie 71-latka
Estonia. Tysiące niewybuchów na poligonie wojsk NATO
Łatwiejszy dostęp do pomocy psychologicznej dla nastolatków? "Zmiany od dawna oczekiwane"
Wywieźli ponad 600 opon. Smutny widok. "Las to nie wulkanizacja"
Groźny wypadek w Piotrkowie. Samochód wjechał w przystanek
Skandaliczna interwencja w Gdańsku. "Nie jestem zwykłym psem"
"Straszna tragedia". Szkoła żegna 14-letnią Natalię
Banan i kawałek taśmy klejącej. Kontrowersyjne dzieło sprzedane za miliony
Lewandowski nigdy nie był tak szczery. Otrzymał ważny telefon
Sukces astronomów. Uchwycili umierającą gwiazdę spoza Drogi Mlecznej
Mieszkają w Polsce, a pracują w Niemczech. Opowiedzieli o zarobkach
Starych samochodów nie będzie można naprawić? Komisja Europejska wyjaśnia
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić