O tym, że istnieje życie po wyjściu z polityki Piotr "Liroy" Marzec nie musi przekonywać. Były raper odnajduje się w roli biznesmena, budując w branży konopnej ze wspólnikami – Maciejem Sagalem i Patrykiem Działkowskim – i przy wsparciu Januarego Ciszewskiego, jednego z najbogatszych Polaków, markę LiRoyal.
Firma zacznie działalność od sprzedaży 26 produktów w trzech kategoriach: olejki, susze i jointy. Jak podkreśla sam Liroy w rozmowie z "Forbesem", wizerunek rapera bardziej pomaga niż przeszkadza w budowaniu jego pozycji w świecie biznesu.
To, że jestem osobą rozpoznawalną, ułatwia mi wiele spraw - przyznaje Piotr "Liroy" Marzec.
Marzec podkreśla przy tym, że tworzenie marki LiRoyal nie jest dla niego pierwszyzną, bo on sam uważa się za jednego z pionierów rynku konopnego w Polsce.
Nie posłuchał się pan rady księgowego, który doradzał panu w kwestiach finansowych. I mówił: tylko nieruchomości! Liroy, tylko nieruchomości! - wspomina Liroy.
Były polityk tłumaczy przy okazji, że konopie są z nami w Polsce od wieków. Dodaje przy tym, że nawet jego dziadkowie zajmowali się jej uprawą. Liroy zwraca przy okazji uwagę na wszechstronne zastosowanie roślin, podając przykład samochodów, które nie opuszczają fabryk bez elementów z konopi.
Ambicje twórców LiRoyal sięgają wysoko. Jak wskazuje raper, firma już teraz inwestuje w laboratoria, a lada moment wystartuje również z dużym projektem HubBurger.com, który ma połączyć światową branżę konopną. Projekt ma pomóc rozwiązać zawiłości prawne i ułatwić komunikację w tym sektorze.
Były już polityk wypowiedział się także w kwestii medycznej marihuany. Jego zdaniem w Polsce nadal istnie problem niewystarczającej edukacji w tym temacie, jeżeli chodzi o kadry medycznej oraz urzędników. Jak dodaje, dochodzi do tego błędna interpretacja przepisów prawnych.