Szaleństwo wywołane lodami Ekipa od Friza przybrało gigantyczne rozmiary. Produkty te są ostatnim hitem sprzedaży. Coraz więcej sieci zaopatruje swoje lodówki w lody, które znikają często zaledwie w chwilę po otwarciu.
Ostatnio lody pojawiły się w sieci sklepów Biedronka. Jeszcze tego samego dnia zamrażarki sklepowe w całym kraju zostały opróżnione - wszystkie produkty zostały wykupione.
Lody Ekipa w Lidlu
Do gry włączył się i Lidl. Lody Ekipa, powstałe przy współpracy z Koral, można było dostać w sieci sklepów od poniedziałku 26 kwietnia do środy 28 kwietnia. Podobnie jak w Biedronce, produkty wyprzedały się w ekspresowym tempie.
Już pierwszego dnia trwania specjalnej oferty - w poniedziałek, 26 kwietnia, sprzedaliśmy aż 93 proc. lodów. Klienci podczas jednych zakupów kupowali średnio 12 sztuk lodów Ekipy - mówi nam Aleksandra Robaszkiewicz z biura prasowego Lidla.
Rekordowy zakup miał miejsce w Warszawie, w sklepie przy ul. Grochowskiej - stamtąd klient wyniósł aż 181 lodów.
Zobacz więcej: Kaufland i Biedronka rozdają piwo za darmo przed majówką. Uwaga, promocja tylko jednodniowa
24 klientów kupiło jednorazowo ponad 100 lodów. Najwięcej sprzedaliśmy w Warszawie, Wrocławiu oraz Łodzi. Sprzedawaliśmy średnio 154 lody w ciągu minuty, czyli 2,57 loda w ciągu sekundy - czytamy w odpowiedzi biura prasowego.
Czytaj więcej: Zdjęcie z Lewiatana hitem. To szaleństwo się rozkręca
Lidl nie wyklucza, że lody Ekipa pojawią się jeszcze w sklepach. Upolować je można jeszcze do środy. Trzeba się jednak spieszyć, bo zostało ich bardzo niewiele.
Kim jest Friz?
Friz to młody youtuber, który zebrał największą społeczność obserwujących na polskim Youtubie. Młodego milionera obserwuje blisko 4,35 mln osób.
Zobacz więcej: Udało się! Zdobyliśmy lody Ekipy. Warte zachodu?
To trochę taki serial, tylko lepszy. Mamy wyzwania, o których większość widzów może tylko pomarzyć, jak strata ponad 100 000 zł w akcji z Pokemonami, ale znajdziemy też zwykłe relacje między paczką znajomych, których wszystkim brakowało w 2020 - oceniał fenomem Friza w rozmowie z money.pl Jakub Biel, ekspert ds. nowych mediów i kreatywnego marketingu.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.