Lody Ekipy biją rekordy popularności, dlatego Koral chce produkować aż milion sztuk na dobę. W tym celu zostanie uruchomiona druga linia produkcyjna, a producent pracuje także nad poszerzeniem kanałów dystrybucji.
Zamówienia napływają lawinowo z całej Polski, zarówno ze strony sieci handlowych, jak i niezależnych punktów sprzedaży. Lody Ekipy sprzedają się co najmniej 300 procent lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-letniej historii tej firmy - podkreśla Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie Koral, w rozmowie z portalem Wirtualne Media.
Niedługo pojawi się także nowy rozmiar. Lody Ekipy XL (65ml) będą dostępne w sklepach wielkopowierzchniowych i dyskontach. Póki co potwierdzone są m.in. Lidl, Biedronka i Żabka.
Szał na lody Ekipy trwa, ale mało kto jest w stanie go wyjaśnić. Za wielki sukces raczej nie odpowiadają oryginalne smaki, ponieważ efekt współpracy popularnych wśród młodzieży youtuberów oraz firmy Koral to sorbety truskawkowe i cytrynowe w polewie o smaku gumy balonowej z cukrem strzelającym.
Niektóre sklepy chcą wykorzystać popularność lodów Friza i podnoszą cenę. Mariusz Jurek, dyrektor generalny Koral zapewnił, że z chwilą wprowadzenia lodów na rynek w marcu tego roku firma określiła tzw. sugerowaną cenę sprzedaży na poziomie 2,00 zł za sztukę za wersję 50 ml oraz 2,80 zł za wariant XL o pojemności 65 ml. W rozmowie z "Wiadomościami Handlowymi" dodał, że ostateczne ceny, jakie klient widzi w sklepie, są niezależnie od producenta.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.