Co jakiś czas mamy okazję zobaczyć nowe odsłony walki marketingowej między Lidlem a Biedronką. Teraz do gry postanowił dołączyć trzeci gracz. Delikatesy Centrum wypuściły nowy spot reklamowy. Widzimy na nim dwie klientki z torbami konkurencyjnych sieci, które spotykają się przy ladzie z mięsem w Delikatesach Centrum. Kobiety wpadają sobie w objęcia, a od narratora dowiadujemy się, że "niskie ceny mają swojego właściciela".
Na tym jeszcze nie koniec. Klienci Delikatesów Centrum będą mieli możliwość skanowania aplikacji Lidla i Biedronki, co ma im pozwolić "oszczędzić tyle samo lub jeszcze więcej". Aby móc skorzystać z promocji, klienci muszą przed zrobieniem zakupów zeskanować aplikację Delikatesów Centrum, aplikację Moja Biedronka lub Lidl Plus.
Zaoszczędzona kwota wyliczona została poprzez porównanie cen produktów i mechanizmów promocyjnych objętych akcją promocyjną "Niskie ceny dla wszystkich" z analogicznymi ofertami Biedronki oraz Lidla w dniach 1-29.03.2024 roku — informuje sieć.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Akcja w Delikatesach Centrum rusza w poniedziałek 8 kwietnia i potrwa do niedzieli 14 kwietnia lub do wyczerpania zapasów. Co ważne, każdy klient z promocji może skorzystać "raz w ramach jednej transakcji (paragonu)".
Delikatesy Centrum włączają się w wojnę marketingową między Lidlem a Biedronką
Od kilku miesięcy trwa ostra marketingowa wojna między sieciami Lidl i Biedronka. Co rusz wypuszczają reklamy, które uderzają w konkurencję, przekonując klientów, że najtaniej jest właśnie u nich.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
- Delikatesy Centrum są pierwszą siecią, która potrafiła w interesujący sposób włączyć się w wojnę promocyjną i dyskusję o niskich cenach — wskazuje portal wiadomoscihandlowe.pl, dodając, że Grupy Eurocash chce udowodnić, że supermarkety mogą walczyć z dyskontami równie niskimi cenami.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.