Wyrobienie karty Biedronki jest niezwykle proste. Podajemy podstawowe dane, jak imię i nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu, i tworzymy nasz profil w aplikacji. Następnie otrzymujemy 3 karty: kartę główną i dwie małe wersje. Możemy też korzystać z karty w aplikacji Biedronki.
Karta Moja Biedronka i liczne programy lojalnościowe cieszą się dużą popularnością. Dzięki nim możemy korzystać z promocji i nieco przy tym zaoszczędzić. Ponadto, jeśli używamy aplikacji Biedronki, możemy także korzystać z shakeomatu wydającego dwie spersonalizowane promocje każdego dnia.
Biedronka wystosowała ważny komunikat dotyczący karty Moja Biedronka. To ważna informacja dla uczestników jej programu lojalnościowego. Szczególnie dla tych, którzy używają jej fizycznej postaci. Co bowiem zrobić w sytuacji, gdy zgubimy naszą kartę?
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
W takiej sytuacji oczywiście nie tracimy możliwości korzystania ze zniżek. Jednak może się zdarzyć, że nieuczciwy znalazca skorzysta z naszych spersonalizowanych promocji. Przed tym ostrzega Biedronka.
Czytaj także: Okazje tygodnia w Biedronce. W poniedziałek się zacznie
W odpowiedzi na zapytanie portalu Interia Biznes biuro prasowe Biedronki informuje, co należy zrobić, gdy znajdziemy kartę Moja Biedronka.
Po pierwsze powinniśmy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i postępować zgodnie z zaleceniami. Po drugie natomiast należy udać do kierownictwa najbliższej Biedronki i przekazać tam znalezioną kartę.
W przypadku utraty lub znalezienia karty Moja Biedronka należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (email: bok@biedronka.eu oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00) lub zwrócić ją osobie z kierownictwa najbliższego sklepu sieci Biedronka. W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu Moja Biedronka - czytamy w komunikacie Biedronki.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.